Αχ, βρε Κίμπερλι, τη ζωή σου να΄χα! Λούσα, βόλτες, μπουζούκια και μερικά εκατομμύρια ιθαγενείς στα πόδια σου...

Τα 10+1 αυτοκίνητα που αξίζει να περιμένεις το 2025

Η ελληνική αγορά έχει ήδη ξεκινήσει να υποδέχεται νέα μοντέλα κι εμείς συγκεντρώσαμε αυτά που αξίζει να περιμένεις

Τα 10+1 αυτοκίνητα που αξίζει να περιμένεις το 2025

Μπορεί να βρισκόμαστε στην αρχή, οι εταιρείες όμως έχουν ήδη ξεκινήσει τα λανσαρίσματα των νέων τους μοντέλων. Όπως θα είχατε διαβάσει, ούτε λίγο ούτε πολύ αναμένουμε στην ελληνική αγορά πάνω από 80 νέα μοντέλα. Για αυτό κι εμείς συγκεντρώσαμε τα 10+1 αυτοκίνητα που αξίζει να περιμένεις το 2025.

Όπως είναι λογικό, η μερίδα του λέοντος ανήκει στα SUV. Μια κατηγορία που συνεχίζει να συγκεντρώνει το βλέμμα του Έλληνα καταναλωτή, μιας και το 2024 το 60% των νέων ταξινομήσεων αφορούσε αυτοκίνητα ελευθέρου χρόνου.

Από τη λίστα δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν και οι εξηλεκτρισμένες προτάσεις των κατασκευαστών, που συνεχίζουν να επενδύουν στην ηλεκτροκίνηση, επιθυμώντας να αυξήσουν την αυτονομία, μειώνοντας παράλληλα τον χρόνο φόρτισης.

Χωρίς να χάνουμε άλλο χρόνο, σας παραθέτουμε τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα, που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες και απαιτήσεις μιας ευρείας γκάμας αγοραστών. Με διαφορετικό πορτοφόλι!

BYD Atto 2

Με μήκος 4,31 m και μεταξόνιο 2,62 m, ακροβατεί μεταξύ των Β και C-SUV, υποσχόμενο επαρκείς χώρους κι ιδανικές διαστάσεις για καθημερινή χρήση. Κατά το λανσάρισμα, η έκδοση standard-range της Blade Battery με τους 177 ίππους θα έχει χωρητικότητα 45,1 kWh, παρέχοντας μικτή αυτονομία 312 km και 463 km σε αστικό περιβάλλον κατά WLTP. Η τιμή του στην ελληνική αγορά διαμορφώνεται στις €29.990. Ποσό που με την επιδότηση πέφτει στις €22.734. Προς τα τέλη του 2025 θα είναι διαθέσιμη και η έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία και την αυτονομία των 420 km.

Citroën C3 Aircross

To δημοφιλές μοντέλο της γαλλικής φίρμας άλλαξε εντελώς! Με boxy σχεδίαση και 7θέσια διάταξη θέτει σε πρώτο πλάνο την άνεση και την ευρυχωρία. Στη βάση της γκάμας τοποθετείται ο 1.200άρης PureTech με τους 100 ίππους, για να ακολουθήσει το ήπια υβριδικό σύνολο με τους 136 ίππους. Για πρώτη φορά, το C3 Aircross αποκτά ηλεκτρικές εκδόσεις, με μπαταρία 44 kWh. Η τιμή του διαμορφώνεται στις €18.900 (θερμικό) και €20.770 (ηλεκτρικό με επιδότηση).

CUPRA Raval

Με μήκος μόλις 4,03 m (2,9 πόντους κοντύτερο από το Ibiza), η σχεδίασή του είναι φρέσκια και νεανική, όπως άλλωστε μας έχει συνηθίσει η φίρμα από την Abrera. Βασισμένο στην πλατφόρμα MEB Small Entry, διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα εμπρός με απόδοση 226 ίππων. Με τα 100 km/h να έρχονται σε 6,9”. Η αυτονομία του μοντέλου αναμένεται να φτάνει τα 440 km. Θα κατασκευάζεται στην Ισπανία.

Dacia Bigster

To πολυαναμενόμενο μοντέλο της ρουμανικής φίρμας πατά στην πλατφόρμα CMF-B και ξεχωρίζει από το δυναμικό παρουσιαστικό που δείχνει πως αναζητά την περιπέτεια (22 cm απόσταση από το έδαφος). Το εσωτερικό ακολουθεί τις ψηφιακές νόρμες της εποχής, με την προϊοντική γκάμα να περιλαμβάνει εκδόσεις διπλού καυσίμου, ήπια υβριδικές και φουλ υβριδικές με 140 ίππους.

Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.