
Με την τιμή της βενζίνης να παραμένει ψηλά και την ΕΕ να πιέζει για καθαρότερες μετακινήσεις, τα υβριδικά B-SUV έχουν γίνει η χρυσή τομή για τους ευρωπαίους και κατ’ επέκταση τους Έλληνες οδηγούς.
Ο συνδυασμός πρακτικότητας, τεχνολογίας και οικονομίας τα καθιστά ελκυστικά για τον μέσο αγοραστή που αναζητά ένα σύγχρονο και ασφαλές αυτοκίνητο. Το μοντέρνο ντιζάιν, η προηγμένη τεχνολογία και η ανταγωνιστική τιμή ολοκληρώνουν την εικόνα, κάνοντας τα μια από τις πλέον ενδιαφέρουσες επιλογές για όσους αναζητούν συνδυασμό πρακτικότητας, χώρων και χαμηλής κατανάλωσης.
Όταν όμως μιλάμε για αγορά νέου αυτοκινήτου δεν μπορούμε να μην σταθούμε στην τιμή. To καλό στην προκειμένη περίπτωση είναι πως υπάρχουν αρκετές αξιόλογες επιλογές, με τιμή που δεν απέχει πολύ από θερμικά και ήπια υβριδικά μοντέλα. Στις παρακάτω γραμμές, σας παρουσιάζουμε τα πιο προσιτά B-SUV της ελληνικής αγοράς.

Πρόκειται για το πιο προσιτό φουλ ηλεκτρικό B-SUV της ελληνικής αγοράς. Έχει μήκος 4,32 m, πλάτος 1,83 m, ύψος 1,66 m και σε συνδυασμό με το μεταξόνιο 2,61 m υπόσχεται πως θα καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας. Κάτω από το καπό παίρνει θέση το προηγμένο υβριδικό σύστημα Chery Super Hybrid που αποτελείται από 1.500άρη θερμικό μοτέρ κι έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνδυαστική απόδοση του συστήματος φτάνει τους 204 ίππους και 310 Nm. Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου και η Chery υπόσχεται κατανάλωση στα 5,3 lt/100 km.
O εξοπλισμός είναι πλούσιος μιας και από τη βασική έκδοση θα βρεις δύο ψηφιακές οθόνες 12,3”, προβολείς LED εμπρός και πίσω, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, επτά αερόσακους, ζάντες αλουμινίου 17” και 20 συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης. Η αρχική του τιμή διαμορφώνεται στις €22.990. 
Πρόκειται για το δημοφιλέστερο μοντέλο της ελληνικής αγοράς για το 2024 και το best-seller μέχρι στιγμής για το 2025 με 6.313 ταξινομήσεις (στοιχεία Οκτωβρίου). Ένα αυτοκίνητο που εξαργυρώνει με τον καλύτερο τρόπο την αξιοπιστία και τη φήμη της Toyota που δεν σταματά να προσφέρει βιώσιμες λύσεις μετακίνησης για όλες τις ανάγκες.
Το ιαπωνικό B-SUV είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά ως φουλ υβριδικό με 116 ίππους ή 130 ίππους, κίνηση είτε στους εμπρός είτε σε όλους τους τροχούς και αυτόματο κιβώτιο e-CVT. Η κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται σε 4,4-4,5 lt και οι εκπομπές διοξειδίου σε μόλις 101 g/km.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.