Talos XXT: Πέντε αγωνιστικές Ferrari 599XX για χρήση δρόμου (βίντεο)
Αν πάντα ορεγόσουν μια Ferrari 599XX με πινακίδες κυκλοφορίας, οι Βρετανοί έχουν τη λύση
Newsroom | email: info@pronews.gr
Η Talos Vehicles, μια βρετανική εταιρεία χαμηλού όγκου παραγωγής που ειδικεύεται σε μοντέλα υψηλών επιδόσεων, μόλις παρουσίασε την XXT. Μετά από δύο χρόνια εξέλιξης, πρόκειται για την έκδοση δρόμου της αγωνιστικής Ferrari 599XX.
Ναι, αν πάντα ήθελες μια Ferrari 599XX με πινακίδες κυκλοφορίας αλλά έπρεπε να αρκεστείς στην 599 GTB Fiorano, τώρα υπάρχει λύση. Ο 6λιτρος ατμοσφαιρικός V12 αποδίδει πλέον 674 ίππους, 54 περισσότερους από τον εργοστασιακό.
Η δε ροπή ανέρχεται στα 624 Nm, ενώ μπορεί να συνδυαστεί είτε με αυτόματο κιβώτιο F1 Superfast έξι σχέσεων με paddles στο τιμόνι, είτε με χειροκίνητη μετάδοση. Με το τιμόνι δεξιά ή αριστερά.
Η XXT διαθέτει αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα που μιμείται την εμφάνιση της 599XX. Φοράει σφυρήλατες ζάντες 20 ιντσών, με την Talos να προσφέρει προαιρετικά και κεντρομπούλονες επιλογές.
Έτσι κι αλλιώς, με μόλις πέντε αντίτυπα, καταλαβαίνεις ότι τα πάντα είναι παραμετροποιήσιμα στον μέγιστο βαθμό. Η Talos επιτρέπει στους αγοραστές να επιλέξουν εξατομικευμένες επιλογές, τόσο στη βαφή και στο εσωτερικό, όσο και επιπλέον βελτιώσεις στον κινητήρα και την εξάτμιση.
Αλλά και προαιρετικό κλωβό ασφαλείας, ακόμα και οθόνες για όσους θέλουν να δώσουν μια πιο μοντέρνα επίφαση στην 599 τους.
Η Ferrari κατασκεύαζε την 599 GTB Fiorano για πέντε χρόνια, με την παραγωγή να λήγει το 2012. Το μοντέλο γνώρισε αρκετές παραλλαγές κατά τη διάρκεια της ζωής του, συμπεριλαμβανομένης της 599 GTO.
Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία την αντικατέστησε με την F12berlinetta, με την 12Cilindri να αποτελεί τη σημερινή διάδοχο.
Και πόσο θα σου κοστίσει όλο αυτό; Η Talos XXT ξεκινά από τις 950.000 λίρες (1.078.000 ευρώ). Τιμή που δεν περιλαμβάνει την 599 GTB -υποτίθεται ότι έχεις ήδη μία. Και θα πρέπει να τη στείλεις στο Yorkshire της Αγγλίας. Δείτε το video στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.