Tata Sierra: «Baby Land Rover» σε τιμή σκάνδαλο (βίντεο)
To Tata Sierra προσφέρει πολλά σε λιγότερα χρήματα από αυτά που κοστίζει μια custom βαφή για Land Rover
Newsroom | email: info@pronews.gr
Το Tata Sierra αναβιώνει έπειτα από περισσότερες από δύο δεκαετίες. Συνδυάζει σκληροτράχηλη σχεδίαση με σύγχρονη τεχνολογία και τιμή που μοιάζει… προκλητικά προσιτή για όσα προσφέρει. Ένα γνώρισμα που συναντάμε συχνά στα μοντέλα της ινδικής αγοράς.
Το νέο Sierra παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο το 2023 κι η έκδοση παραγωγής παραμένει αξιοσημείωτα πιστή στην αρχική έμπνευση. Η τετράγωνη σιλουέτα και η στιβαρή αισθητική αφήνουν «υπαινιγμούς» Land Rover, κάτι που έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον δεδομένου ότι η Tata είναι ιδιοκτήτρια της JLR.
Η χαρακτηριστική κολόνα Β και το περιμετρικό πίσω παρμπρίζ παραπέμπουν ευθέως στο αρχικό 3θυρο Sierra του 1991, το οποίο παρέμεινε στην παραγωγή έως το 2003. Στη βάση συναντάμε ατσάλινες ζάντες 17 ιντσών, ενώ οι πλουσιότερες εκδόσεις φορούν ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών.
Με μήκος 4.340 mm, πλάτος 1.841 mm, ύψος 1.715 mm, μεταξόνιο 2.730 mm και απόσταση από το έδαφος 205 mm, θα ταίριαζε γάντι στην ελληνική αγορά. Αλλά μην κάνεις όνειρα -δεν πρόκειται να το δούμε να κυκλοφορεί στη χώρα μας.
Και είναι κρίμα, γιατί ο εξοπλισμός του εντυπωσιάζει: Ηχοσύστημα JBL με 12 ηχεία και soundbar στο ταμπλό, ατμοσφαιρικός φωτισμός, διζωνικός κλιματισμός, ασύρματη φόρτιση κινητού, αεριζόμενα καθίσματα και -όπως ισχυρίζεται η Tata- η μεγαλύτερη πανοραμική ηλιοροφή της κατηγορίας. Προσθέτουμε την τριπλή οθόνη: Ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25″, infotainment 12,3″ και αντίστοιχη οθόνη επιβατών 12,3″.
Η Tata υπόσχεται ευρύχωρη καμπίνα πέντε θέσεων και χώρο αποσκευών 622 λίτρων. Αν όμως ο αριθμός προκύπτει με φόρτωμα μέχρι την οροφή, όπως συνηθίζει η Tesla, είναι ένα εύλογο ερώτημα.
Σε επίπεδο ασφάλειας, οι Ινδοί έχουν δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα: Έξι αερόσακοι από τη βασική έκδοση και σουίτα ADAS με χαρακτηριστικά Επιπέδου 2+. Το Sierra βασίζεται στη νέα πλατφόρμα ARGOS (All-Terrain Ready, Omni-Energy, Geometry Scalable), εξελιγμένη για πολλαπλούς τύπους κινητήρων.
Κατά το λανσάρισμά του, θα προσφέρεται με ατμοσφαιρικό 1.5 βενζίνης 106 ίππων, υπερτροφοδοτούμενο 1.5 βενζίνης 160 ίππων και υπερτροφοδοτούμενο 1.5 ντίζελ 118 ίππων.
Οι επιλογές κιβωτίου περιλαμβάνουν 6τάχυτο χειροκίνητο και 7άρι διπλού συμπλέκτη για τον ατμοσφαιρικό κινητήρα και 6τάχυτο αυτόματο με μετατροπέα ροπής για τις τούρμπο εκδόσεις -το ντίζελ θα προσφέρεται και με το χειροκίνητο σασμάν. Όλες οι εκδόσεις είναι προς το παρόν προσθιοκίνητες, με τετρακίνηση να ακολουθεί σε μεταγενέστερη φάση.
Αργότερα, η γκάμα θα επεκταθεί και θα περιλαμβάνει αμιγώς ηλεκτρικές, υβριδικές εκδόσεις, αλλά και παραλλαγή που θα καταναλώνει CNG.
Με αρχική τιμή ₹11,49 -περίπου 11.000 ευρώ, το Sierra δείχνει έτοιμο για μεγάλο σουξέ στην ινδική αγορά. Δείτε το video στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.