Το Cupra Formentor VZ5 με το 5κύλινδρο μοτέρ επιστρέφει
Το Cupra Formentor VZ5 επαναφέρει τον 5κύλινδρο κινητήρα του Audi RS3 σε περιορισμένη έκδοση 4.000 μονάδων
Newsroom | email: info@pronews.gr
Η ζωή γίνεται πάντα πιο όμορφη με έναν 5κύλινδρο σε σειρά να βρυχάται κάτω από το καπό. Ο κινητήρας των 2,5 λίτρων που έφτιαξε η Audi για το RS 3 (και παλιότερα για το TT RS) εξακολουθεί να διατίθεται σήμερα με 400 ίππους, ή 407 PS στην έκδοση Performance.
Ο ίδιος κινητήρας είχε φορεθεί και στο RS Q3 δεύτερης γενιάς, ενώ πιθανόν να επιστρέψει και στην επόμενη. Είχε χρησιμοποιηθεί, φυσικά, και στο Cupra Formentor VZ5 πριν από την ανανέωση του μοντέλου.
Και να που η Cupra αναβιώνει το Formentor VZ5 ύστερα από το facelift, διατηρώντας τον θρυλικό 5κύλινδρο κινητήρα της Audi. Στην ισπανική του εκδοχή αποδίδει 390 ίππους και 480 Nm, με τετρακίνηση και έναν ιδιαίτερα εξελιγμένο πίσω άξονα, ικανό να στείλει έως και το 100% της ροπής σε οποιονδήποτε από τους δύο πίσω τροχούς.
Το νέο Formentor VZ5 θα κατασκευαστεί σε μόλις 4.000 μονάδες για την Ευρώπη και θα διατεθεί σε πέντε αποκλειστικές αποχρώσεις: Midnight Black, Intersidéral Violet, Magnetic Grey Matt, Century Bronze Matt και Encelade Grey Matt.
Θα διαθέτει επίσης 20άρες ζάντες ειδικού σχεδιασμού και -για πρώτη φορά- δεξιοτίμονη έκδοση για το Ηνωμένο Βασίλειο, αγορά όπου δεν θα τιμωρείται από τον βαρύ οικολογικό φόρο που ισχύει σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες.
Η διάθεσή του στην Ευρώπη θα ξεκινήσει το 2026, όμως σε αγορές με υψηλή φορολογία CO₂, ο περιβαλλοντικός φόρος μπορεί να φτάσει και τις 80.000 ευρώ. Δηλαδή, ποσό που μπορεί να ξεπερνά και την τιμή του αυτοκινήτου!
Μένει να δούμε αν η ελληνική αντιπροσωπεία θα τολμήσει να εισάγει έστω 2-3 κομμάτια, καθώς η τελική τιμή του εδώ θα μπορούσε να ξεπεράσει τις 80.000 ευρώ. Να θυμίσουμε ότι το προηγούμενο VZ5 με τον 2,5άρη κινητήρα κόστιζε στη χώρα μας 63.890 ευρώ το 2022. Όπως και να ’χει, ο προκάτοχός του ήταν εξαιρετικά απολαυστικός στην οδήγηση -μπορείτε να διαβάσετε τη δοκιμή του, εδώ.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.