
Το Dacia Duster αποτελεί ένα εξαιρετικά δημοφιλές off-roader και θα πουλούσε ακόμα περισσότερο, αν ήταν διαθέσιμο σε περισσότερα αμαξώματα. Το διπλοκάμπινο Duster αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στην γκάμα.
Τη μετατροπή ανέλαβε η Romturingia, μια ρουμανική εταιρεία που μετασκεύαζε σε pick-up και τις προηγούμενες γενιές Duster. Εκείνες όμως χρησιμοποιούσαν διάταξη μονής καμπίνας με μεγάλη καρότσα, αλλά αυτή τη φορά η φόρμουλα άλλαξε.
Η πιο αξιοσημείωτη αλλαγή είναι η ανασχεδιασμένη ουρά. Η οροφή έχει κοπεί ακριβώς μετά τις πίσω κολόνες, αφήνοντας το υπόλοιπο αμάξωμα άθικτο. Συμπεριλαμβανομένου του κοντού πίσω προβόλου. Θεωρούμε ότι το διπλοκάμπινο Duster της X-Tomi Design είναι πιο αρμονικό, αν και μεγαλύτερο σε μήκος.

Η καρότσα φέρει πλαστική επένδυση κατά μήκος του δαπέδου και των πλευρών κι ολοκληρώνεται με μια ανοιγόμενη προς τα κάτω πόρτα. Τα επίσημα στοιχεία αναφέρουν ότι το μέγιστο μήκος φόρτωσης φτάνει τα 1.050 mm, το πλάτος τα 1.000 mm και το ωφέλιμο φορτίο τα 430 kg. Για να διατηρούνται τα πράγματα ασφαλή, η καρότσα διαθέτει δύο μεταλλικές ράγες και τέσσερις δακτυλίους αγκύρωσης για την πρόσδεση του φορτίου. Το περιορισμένο εύρος των αλλαγών σημαίνει ότι το ρουμάνικο φορτηγάκι -μακρινός απόγονος των Aro- διατηρεί τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις με το γνωστό μας 5θυρο Duster. Με μήκος 4.343 mm, πλάτος 1.813 mm και ύψος 1.656 mm, τη στιγμή που η απόσταση από το έδαφος παραμένει ανεπηρέαστη. Οι αγοραστές στη Ρουμανία μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στις εκδόσεις Expression, Extreme και Journey, οι οποίες διαθέτουν τον ίδιο εξοπλισμό με το SUV. Η ισχύς προέρχεται από δύο εξηλεκτρισμένες επιλογές: Το ήπια υβριδικό 130 με τετρακίνηση ή το Hybrid 140 με κίνηση αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Λες αν υπάρξει ενδιαφέρον, να το δούμε και στα μέρη μας; 
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.