
Η γκάμα των αυτοκινήτων Audi e-tron δεν περιλαμβάνει κάποιο εκτός δρόμου αγρίμι, αλλά αυτό το κενό έρχεται τώρα να συμπληρώσει ένα ηλεκτρικό ποδήλατο. Κατασκευασμένο σε συνεργασία με την ιταλική εταιρεία κατασκευής μοτοσικλετών και ηλεκτρικών ποδηλάτων Fantic, το eMTB 2.0 χρησιμοποιεί το ίδιο πλαίσιο αλουμινίου με το μοντέλο πρώτης γενιάς.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης διαθέτει πλέον ηλεκτρονικό ντεραγιέ SRAM GX Eagle Transmission AXS σε συνδυασμό με κασέτα SRAM XX SL Eagle 12 ταχυτήτων. Με γρανάζωμα 10-52T, υπόσχεται υψηλή τελική ταχύτητα, αλλά και πολύ κοντή πρώτη σχέση.
Το φρενάρισμα ενισχύεται επίσης σημαντικά, χάρη στους νέους δίσκους με διάμετρο 220 mm μπροστά και 203 mm πίσω. Οι δαγκάνες υψηλών προδιαγραφών παρέχουν βελτιωμένη πέδηση όταν αρχίζει η κατάβαση.

Αυτό που δεν αλλάζει είναι ο ηλεκτροκινητήρας. Παραμένει μια μονάδα Brose S-MAG με ισχύ 250 watt, όσο δηλαδή είναι το νόμιμο όριο. Η ροπή φτάνει τα 90 Nm, ενώ η υποβοήθηση σταματά στα 25 km/h στα μοντέλα που θα πουληθούν στις ευρωπαϊκές αγορές. Και στα 32 km/h για την έκδοση αμερικανικών προδιαγραφών. Όσο δηλαδη ορίζει ο νομοθέτης. Η μπαταρία των 720 Wh παραμένει πλήρως ενσωματωμένη στο πλαίσιο. Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν από τέσσερις ρυθμίσεις υποβοήθησης, τις eco, tour, sport και boost. Αν οι άνθρωποι της Audi είχαν χιούμορ, η τελευταία θα έπρεπε να ονομάζεται RS. Ο μπροστινός τροχός έχει διάμετρο 29 ιντσών, ενώ ο πίσω 27,5. Συνδυασμός που βοηθά στη διαχείριση μεγάλων εμποδίων, διατηρώντας παράλληλα υψηλή ευελιξία. Το πιρούνι της Öhlins RXF38 m.2 και το πίσω αμορτισέρ TTX22m.2 έχουν διαδρομή 180 mm σε κάθε άκρο, ενώ η Audi προσφέρει κι άλλα αξεσουάρ, όπως κράνος και σακίδιο ενυδάτωσης. Οι παραδόσεις έχουν ήδη ξεκινήσει σε ορισμένους τυχερούς πελάτες στην αμερικανική αγορά, όπου η τιμή διαμορφώνεται στα $5.850 (€5.000).
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.