Το Mazda2 παραμένει έτσι ένα από τα μακροβιότερα χάτσμπακ της κατηγορίας, με την τρέχουσα γενιά να βρίσκεται στη γκάμα για πάνω από μία δεκαετία. Παρά τις φήμες για την τελική και αναπόφευκτη απόσυρσή του, η μάρκα επιβεβαίωσε έναν νέο γύρο αναβαθμίσεων, παρατείνοντας εκ νέου τη διάρκεια ζωής του μοντέλου.
Η τρίτη γενιά Mazda2 παρουσιάστηκε τον Ιούλιο του 2014, εμπνευσμένη απευθείας από το Hazumi Concept που είχε αποκαλυφθεί λίγους μήνες νωρίτερα, τον Μάρτιο της ίδιας χρονιάς.
Οι προπαραγγελίες για το Mazda2 του 2026 έχουν ήδη ανοίξει στην Ιαπωνία, με τις πωλήσεις να ξεκινούν στις αρχές Δεκεμβρίου. Οι τιμές αρχίζουν από περίπου 9.600 ευρώ για τη βασική έκδοση 15C II, η οποία εξοπλίζεται στάνταρ με το πακέτο Utility -διαιρούμενο πίσω κάθισμα 60/40 και φιμέ πίσω παράθυρα.
Η έκδοση 15 BD i Selection II διαθέτει το σύστημα Mazda Connect με οθόνη 8,8 ιντσών και το πακέτο ασφαλείας 360° (κάμερα πανοραμικής θέασης, εμπρός αισθητήρες στάθμευσης, αυτόματο αντιθαμβωτικό καθρέφτη). Η έκδοση 15 Sport II προσθέτει θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι. Για τους πιο ενθουσιώδεις οδηγούς, ξεχωρίζει η έκδοση 15MB.
Η Mazda συνεχίζει επίσης να προσφέρει μια ειδική έκδοση με περιστρεφόμενο κάθισμα συνοδηγού, για άτομα με μειωμένη κινητικότητα.
Παράλληλα, υπάρχουν πολλά πακέτα εξατομίκευσης όπως τα Rookie Drive, Clap Pop και Sci-Fi, καθώς και τα πιο «αγωνιστικά» αξεσουάρ AutoExe: Μπροστινό σπόιλερ, πίσω αεροτομή, διαχύτης, αεραγωγοί προφυλακτήρα, ελατήρια χαμηλώματος και χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης.
Μηχανικά δεν υπάρχει καμία αλλαγή. Η ισχύς εξακολουθεί να προέρχεται από τον ατμοσφαιρικό 1.5 Skyactiv-G, με 110 ίππους ή 116 ίππους στην έκδοση 15MB, σε συνδυασμό με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.