Αν η κυβέρνηση δεν υποχωρήσει, θα πεινάσει και η άλλη μισή Ελλάδα από τις ακυρώσεις στα χειμερινά θέρετρα...

Το πρώτο Honda NSX επιστρέφει με την υπογραφή Pininfarina

Το Honda NSX ετοιμάζεται για τη δική του «restomod» εκδοχή, διεκδικώντας θέση ανάμεσα στους θρύλους

Το πρώτο Honda NSX επιστρέφει με την υπογραφή Pininfarina

Από τότε που η Singer κατάφερε να πουλήσει παλιές Porsche 911 σε εξωφρενικές τιμές, συνδυάζοντας μοντέρνα τεχνολογία με το αυθεντικό πνεύμα του αρχiκού σχεδίου, η μόδα του «restomod» έχει εξαπλωθεί ευρέως στον κόσμο των συλλεκτικών αυτοκινήτων.

Ύστερα από τη Lancia 037, τη Stratos, τη Lamborghini Diablo και τη Jaguar XJS, έρχεται τώρα η σειρά της πρώτης γενιάς Honda NSX να δεχτεί μια αντίστοιχη μεταχείριση -όπως ανακοίνωσαν οι JAS Motorsport και η Pininfarina. Το επονομαζόμενο τότε «ιαπωνική Ferrari» θεωρούνταν μία από τις ομορφότερες δημιουργίες της εποχής της -και το σχέδιό της έχει αντέξει εντυπωσιακά καλά στον χρόνο.

Η JAS Motorsport, ιταλική αγωνιστική ομάδα και μακροχρόνιος συνεργάτης της Honda, ενώνει τις δυνάμεις της με τον σχεδιαστικό οίκο Pininfarina για να δημιουργήσει μια σύγχρονη εκδοχή του πρώτου NSX. Αξίζει να θυμηθούμε ότι η Pininfarina είχε ήδη συνεργαστεί με τη Honda τη δεκαετία του ’80, σχεδιάζοντας concept car που εν μέρει ενέπνευσαν τη γραμμή του τελικού NSX.

Ποιο θα είναι το υπόβαθρο; Σύμφωνα με τη JAS Motorsport, το αυτοκίνητο θα είναι «παράγωγο της πρώτης γενιάς NSX» και θα βασίζεται σε «μοντέλο των αρχών της δεκαετίας του ’90, επιλεγμένο για το σασί και τα μηχανικά του μέρη» -χωρίς όμως να δίνονται περισσότερες λεπτομέρειες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο θα φορά σήματα JAS και όχι Honda, θα διατηρεί τον ατμοσφαιρικό κινητήρα V6 και το χειροκίνητο κιβώτιο, παραμένοντας πιστό στο πνεύμα του αυθεντικού Honda NSX. Ωστόσο, θα διαθέτει αμάξωμα εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, ενώ δεν είναι βέβαιο ότι θα χρησιμοποιεί αυθεντικό πλαίσιο πρώτης γενιάς -κάτι λογικό, αφού η τιμή των αυθεντικών NSX ανεβαίνει σταθερά στο χρηματιστήριο των κλασικών αυτοκινήτων. Με ένα από τα αυτοκίνητα της πρώτης χρονιάς να στοιχίζει σε κατάσταση Concours περί τις 100 χιλιάδες ευρώ.

Το νέο αυτό NSX αναμένεται να κάνει πρεμιέρα το 2026 -και, όπως όλα δείχνουν, θα κοστίζει πολύ ακριβά.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.