Το Toyota Land Cruiser περνά σε μια νέα εποχή, ενσωματώνοντας για πρώτη φορά εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης
Newsroom | email: info@pronews.gr
Ο ιαπωνικός κολοσσός επενδύει στην ήπια υβριδική τεχνολογία και μετά το Hilux εξοπλίζει με 48βολτο υβριδικό σύστημα το Toyota Land Cruiser.
Όπως και στην πετρελαιοκίνητη έκδοση, το ήπια υβριδικό Toyota Land Cruiser πατά στην πλατφόρμα TNGA. Τροφοδοτείται από τον γνωστό τούρμπο, ντίζελ κινητήρα των 2,8 lt που αποδίδει 204 PS, 500 Nm και συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων Direct Shift. Συνδυάζει δε έναν ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια, μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και μετατροπέα ισχύος DC-DC.
Όπως τονίζει η εταιρεία, όλα τα εξαρτήματα έχουν σχεδιαστεί και τοποθετηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να αντέχουν σε σκληρές συνθήκες, χωρίς να μειώνουν την ικανότητα του αυτοκινήτου να περνά μέσα από υδάτινο κώλυμα βάθους 70 cm.
Ο ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια μόνιμου μαγνήτη φορτίζει τη μπαταρία και συμβάλλει στην επιτάχυνση, στην ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση, αλλά και στη λειτουργία του start-stop. Ο οδηγός επίσης έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την κατάσταση λειτουργίας του υβριδικού συστήματος μέσα από τις οθόνες του αυτοκινήτου.
Η μπαταρία λιθίου-ιόντων 48V αποτελείται από 13 κυψέλες, με χωρητικότητα 4.3 Ah και βάρος μόλις 7,6 kg. Αυτό σημαίνει πως οι συμπαγείς της διαστάσεις δεν επηρεάζουν χωροταξικά το Land Cruiser. Επιπλέον, παρέχει 12 kW (16 PS) πρόσθετης ισχύος και 65 Nm κατά την εκκίνηση.
Μάλιστα, χάρη στον ειδικά σχεδιασμένο αερισμό και την προστασία από εισροή νερού και σκόνης, η μπαταρία είναι σε θέση να διατηρεί τη θερμοκρασία λειτουργίας σε ασφαλή επίπεδα ακόμη και σε υψηλές θερμοκρασίες ή σκονισμένες διαδρομές.
Όπως τονίζουν οι άνθρωποι της Toyota, το ήπια υβριδικό Toyota Land Cruiser είναι πιο αθόρυβο από το πετρελαιοκίνητο στην εκκίνηση και σε συνθήκες χαμηλού φορτίου.
Να αναφέρουμε επίσης πως η μονάδα λειτουργεί με διπλό τεντωτήρα-ιμάντα ειδικά σχεδιασμένο για κινητήρες ντίζελ και απαιτητικές συνθήκες. Ο ιμάντας διαθέτει υλικά που αντέχουν την υγρασία, την πίεση και την τριβή, διατηρώντας υψηλή αξιοπιστία ακόμη και κατά τη διέλευση από νερό ή λάσπη.
Πέρα όμως από αυτά, προσφέρει καλύτερη και πιο άμεση επιτάχυνση, μειώνοντας παράλληλα τους κραδασμούς και το επίπεδο θορύβου, προσομοιάζοντας με βενζινοκινητήρα.
Η Toyota θα ανοίξει σύντομα τις παραγγελίες για την ευρωπαϊκή αγορά, με τα πρώτα αυτοκίνητα να φτάνουν στις εκθέσεις στα τέλη του 2025.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.