Toyota: Ετοιμάζει το ισχυρότερο 4κύλινδρο μοτέρ παραγωγής
Η Toyota έχει μόνο έναν σκόπελο να ξεπεράσει για να βγάλει στην παραγωγή τον πιο δυνατό 4κύλινδρο εσωτερικής καύσης
Newsroom | email: info@pronews.gr
Έχει περάσει πάνω από ένας χρόνος από τότε που η Toyota ανακοίνωσε μια νέα οικογένεια 4κύλινδρων κινητήρων εσωτερικής καύσης, οι οποίοι θα προσφέρονται τόσο σε ατμοσφαιρική, όσο και σε υπερτροφοδοτούμενη μορφή.
Θα έχουν κυβισμό 1,5 και 2,0 lt, ενώ λέγεται ότι θα είναι μικρότεροι και ελαφρύτεροι. Ο μεγαλύτερος από τους δύο θα δεχτεί τις περιποιήσεις της Toyota Gazoo Racing και έχει ήδη κάνει το ντεμπούτο του στο πρωτότυπο GR Yaris M.
Το απίστευτο κεντρομήχανο hot hatch μάς εξέπληξε όταν έκανε το ντεμπούτο του ως πρωτότυπο στο σαλόνι αυτοκινήτου του Τόκιο τον Ιανουάριο. Με τον νέο κινητήρα «G20E» τοποθετημένο πάνω από τον πίσω άξονα και τουρμπίνα της IHI, υπόσχεται 600 ίππους σε αγωνιστική μορφή.
Αυτό θα ήταν υπερδιπλάσιο από αυτό που παράγει ο «G16E-GTS» στα GR Yaris, GR Corolla και Lexus LBX Morizo RR με τον υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο των 1,6 lt. Ωστόσο, ενώ η απόδοση των 600 ίππων είναι τεχνικά εφικτή, η Toyota πιθανότατα θα αντιμετωπίσει ένα σημαντικό εμπόδιο: Τους αυστηρότερους κανονισμούς.
Έτσι, πιθανότατα θα αναγκαστεί να ρίξει την απόδοση του «G20E» για να μειώσει τις εκπομπές CO₂. Ωστόσο, ακόμη και μια ισχύς που θα ξεκινά με το νούμερο «4» μπροστά, πόσο μάλλον με το «5», θα είναι εντυπωσιακή.
Το νέο μοτέρ της Toyota θα μπει σε πολλά μοντέλα υψηλών επιδόσεων, καθώς ο 2λιτρος σχεδιάζεται τόσο για διαμήκεις, όσο και για εγκάρσιες τοποθετήσεις. Τόσο μπροστά, όσο και στο κέντρο.
Λογικά θα αποτελέσει το βασικό κινητήριο σύνολο για τη μελλοντική γκάμα της Gazoo Racing. Τον αναμένουμε στους διαδόχους της Celica, του MR2, ενώ παράλληλα περιμένουμε και τη νέα γενιά της Supra. Και βέβαια, γιατί να μη φορεθεί στο επόμενο GR86;
Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα οικογένεια 4κύλινδρων κινητήρων της Toyota αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης πρωτοβουλίας μαζί με δύο άλλες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες για να δώσουν παράταση της διάρκειας ζωής των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.