
Η νέα BMW M5 είναι η ισχυρότερη της γενεαλογίας της. Και η βαρύτερη επίσης. Με 727 ίππους και 1.000 Nm, καμία προηγούμενη Μ5 δεν μπορεί να συγκριθεί μαζί της. Το ίδιο συμβαίνει όμως και στο ζύγι, από τη στιγμή που ξεπερνά τους 2,4 τόνους.
Τι γίνεται όμως όταν ο βρετανικός βελτιωτικός Evolve Automotive σκαλίζει τη γερμανική μπερλίνα; Στα χέρια του, η επαναφορτιζόμενη υβριδική BMW M5 ανεβάζει την ισχύ της από τους 727 στους 1.020 ίππους. Όσους αποδίδει δηλαδή και το Tesla Model S Plaid.
Ενώ η ροπή σκαρφαλώνει στα 1.200 Nm, σημαντικά περισσότερα από τα 800 Nm της Ferrari SF90 Spider. Η ισχύς είναι αντίστοιχη, στα 1.000 άλογα. Αλλά το βάρος έχει μεγάλη διαφορά, σχεδόν 550 kg.
Ύστερα, είναι η διαφορά στην αεροδυναμική. Αμφότερα τα μοντέλα είναι τετρακίνητα, ενώ η Ιταλίδα βάζει εξαιρετικά αποτελεσματικά τη ροπή της στο οδόστρωμα. Με τρεις ηλεκτροκινητήρες, τους δύο για τον μπροστινό άξονα, ο έλεγχος της πρόσφυσης είναι ιδανικός. Αξίζει να σημειωθεί ότι η όπισθεν κίνηση γίνεται μόνο μέσω ηλεκτρομοτέρ και όχι με μηχανική σύνδεση με τον θερμικό V8. Τι συμβαίνει όμως στην πράξη; Σε κάθε περίπτωση, το Maranello επικρατεί χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Μπορεί σε νούμερα απόδοσης η BMW M5 να βρίσκεται μπροστά, αλλά το βάρος είναι περιοριστικός παράγοντας. Εκκινώντας από στάση για το 1/4 του μιλίου, η SF90 τερματίζει σε 9,6”, ενώ το βαρύ γερμανικό σεντάν σε 10,4”. Ακόμα και όταν ξεκινά καλύτερα, πάλι δεν μπορεί να διατηρήσει το βραχύ προβάδισμα έναντι του Cavallino. Σε αναμετρήσεις εν κινήσει, πάλι η Ιταλίδα αποκτά κεφαλή και δεν την αποχωρίζεται. Αναμενόμενα, επικρατεί και στο φρενάρισμα. Εκεί που η M5 είναι σαφώς καλύτερη είναι στην ηλεκτρική αυτονομία. Σύμφωνα με το αμερικανικό πρωτόκολλο μετρήσεων ΕΡΑ, μπορεί να διανύσει έως και 40 km. Ενώ η Ferrari περιορίζεται στα 14 km.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.