ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

Βγήκε στις θάλασσες το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων (φώτο)

Ο νέος γίγαντας των ωκεανών

Βγήκε στις θάλασσες το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων (φώτο)

Το νέο απόκτημα Κινέζου κατασκευαστή διεκδικεί τον τίτλο του μεγαλύτερου πλοίου μεταφοράς αυτοκινήτων στην κατηγορία του και μειώνει δραστικά τους ρύπους που εκπέμπει κατά τη λειτουργία του.

Η μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων από κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν αφορά μόνο τα αυτοκίνητα αλλά και οποιοδήποτε άλλο μέσο χρησιμοποιείται στις μεταφορές σε όλο τον κόσμο.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο κινέζικος όμιλος SAIC ανακοίνωσε ότι το τελευταίο του απόκτημα, το «SAIC Anji Sincerity», βρίσκεται πλέον σε επιχειρησιακή λειτουργία με στόχο να μεταφέρει τα αυτοκίνητα που κατασκευάζουν οι Κινέζοι σε όλο τον κόσμο.

Το SAIC Anji Sincerity είναι το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς αυτοκίνητων τύπου RoRo, το οποίο χρησιμοποιεί για την κίνησή του μηχανές διπλού καυσίμου που λειτουργούν έχοντας ως κύριο καύσιμο το υγροποιημένο φυσικό αέριο. Με αυτό το καύσιμο οι εκπομπές CO2 του πλοίου της κινέζικης εταιρείας είναι χαμηλότερες έως και 30% σε σχέση με ένα πλοίο αντίστοιχου μεγέθους ίδιας κατηγορίας με συμβατικούς κινητήρες.

Το SAIC Anji Sincerity μπορεί να μεταφέρει έως και 7.600 αυτοκίνητα και ξεκίνησε το παρθενικό του ταξίδι προς την Ευρώπη από τη Σαγκάη έχοντας στα αμπάρια του περισσότερα από 5.000 οχήματα διαφόρων τύπων. Ο νέος γίγαντας των ωκεανών έχει μήκος 200 μέτρων, το πλάτος του φτάνει τα 38 μέτρα και το βύθισμα του τα 15,5 μέτρα.

Το πλοίο είναι σχεδιασμένο για να μεταφέρει με ευκολία όχι μόνο αυτοκίνητα αλλά και άλλους τύπους οχημάτων και μηχανολογικού εξοπλισμού.

Ο όμιλος της SAIC διαθέτει τον μεγαλύτερο ιδιόκτητο στόλο πλοίων μεταφοράς οχημάτων μεταξύ των κατασκευαστών της Κίνας με 31, ενώ τα επόμενα χρόνια αναμένεται να προστεθούν σε αυτόν άλλα 14 πλοία.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η παγκόσμια ναυτιλία έχει θέσει σαν στόχο να πετύχει μηδενικές εκπομπές CO2 στις μεταφορές μέσω θαλάσσης έως το 2050.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.