
Η τεχνητή νοημοσύνη συναντάται πλέον σε κάθε έκφανση της ανθρώπινης ύπαρξης και το Vittori Turbio ισχυρίζεται ότι είναι το πρώτο hypercar στο οποίο είχε σημαντική συνεισφορά στη σχεδίασή του.
Μη νομίζεις όμως ότι τα πάντα ανατέθηκαν στην τεχνητή νοημοσύνη. Ο αλγόριθμος συνεργάστηκε με τους ειδικούς του οίκου Pininfarina και το αποτέλεσμα είναι πανέμορφο.
Ωστόσο, διαφαίνονται κάποιες σχεδιαστικές επιρροές από μοντέλα της Bugatti και της Lamborghini, ίσως και της McLaren. Το μπροστινό μέρος τραβάει την προσοχή χάρη σε μια μικρή -αλά Bugatti- μάσκα που συμπληρώνεται από δύο μεγάλες εισαγωγές αέρα τοποθετημένες ακριβώς κάτω από τους προβολείς.
«Η τεχνητή νοημοσύνη έπαιξε καθοριστικό ρόλο στα πρώτα στάδια του σχεδιασμού, επιτρέποντας την ταχεία σάρωση εκατοντάδων πιθανών κατευθύνσεων», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας. «Στη συνέχεια, ο οίκος Pininfarina πήρε αυτή τη βάση, βελτίωσε τις ιδέες και τις μετέτρεψε σε ένα πλήρως υλοποιημένο, λειτουργικό στατικό μοντέλο». Δεν υπάρχει καμία πληροφορία για την πλατφόρμα στην οποία βασίζεται το Vittori Turbio και το αν έχει κατασκευαστεί από λευκό χαρτί ή βασίζεται σε κάποιο υπάρχον μοντέλο. Πάντως, το γεγονός ότι έχει ακριβώς το ίδιο μήκος, μεταξόνιο, κατανομή βάρους και μάζα με τη Lamborghini Revuelto προκαλεί προβληματισμό. Αυτό που γνωρίζουμε με βεβαιότητα είναι ότι διαθέτει έναν μοναδικό ατμοσφαιρικό V12 6,8 lt, κατασκευασμένο από την Italtecnica. Με υβριδική τεχνολογία, η συνολική απόδοση φτάνει τους 1.100 ίππους και στροφάρισμα «κοντά στις 9.000 rpm». Θα μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα. Στο εσωτερικό, η καμπίνα του hypercar είναι εξίσου εντυπωσιακή με την εξωτερική σχεδίαση. Το τιμόνι διαθέτει ένα μοναδικό μείγμα κουμπιών και διακοπτών. Συμπληρώνεται από έναν ημί-ψηφιακό πίνακα οργάνων, μια κατακόρυφη οθόνη infotainment και ατμοσφαιρικό φωτισμό, καθώς και έναν συνδυασμό λευκών, μαύρων και μπλε δερμάτινων επενδύσεων. Η τιμολόγηση και το χρονοδιάγραμμα παραγωγής παραμένουν άγνωστα. Η Vittori δέχεται ήδη παραγγελίες κι έχει επιβεβαιώσει ότι η παραγωγή θα περιοριστεί σε μόλις 50 μονάδες.

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.