Το όποιο «κόμμα Καρυστιανού» -αν υπάρξει- θα γίνει 40 ημέρες πριν τις εκλογές. Τέλος!

Volkswagen T-Roc: Πέντε αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP (βίντεο)

Το T-Roc της VW λαμβάνει την ανώτατη διάκριση Euro NCAP, με πέντε αστέρια για ασφάλεια και προστασία

Volkswagen T-Roc: Πέντε αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP (βίντεο)

Η συνολικά υψηλή βαθμολογία με την οποία αξιολογήθηκε αποτελεί απόδειξη της ολοκληρωμένης φιλοσοφίας ασφάλειας του νέου Volkswagen T-Roc, η οποία πληροί τις πιο πρόσφατες, ιδιαίτερα απαιτητικές διαδικασίες δοκιμών. Καθιστώντας το ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.

Η αξιολόγηση κάλυψε τους τομείς «προστασία των ενήλικων επιβατών» όπου βαθμολογήθηκε με 91%, «προστασία των παιδιών», όπου βαθμολογήθηκε με 87% και «προστασία των ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου», όπου βαθμολογήθηκε επίσης με 87%.

Οι δοκιμαστές του Euro NCAP δίνουν επίσης μεγάλη έμφαση στην πρόληψη ατυχημάτων. Και σε αυτόν τον τομέα, το B-SUV της φίρμας, το οποίο ήδη από τη βασική του έκδοση διαθέτει στον βασικό του εξοπλισμό πολλά συστήματα υποβοήθησης οδηγού και πέδησης έκτακτης ανάγκης, εξασφάλισε υψηλές βαθμολογίες κατά τις δοκιμές.

Νωρίτερα τον Μάιο, το Volkswagen Tayron είχε ήδη λάβει την πολύ σημαντική βαθμολογία των πέντε αστέρων. Επιπλέον, οι επαναξιολογήσεις του Euro NCAP των GolfID.3 και ID.4 για το 2025, αποδεικνύουν ότι αυτά τα μοντέλα Volkswagen, χάρη στις συνεχείς βελτιώσεις, εξακολουθούν να επιτυγχάνουν βαθμολογίες πέντε αστέρων. Όλα αυτά τα βραβεία δείχνουν για άλλη μια φορά ότι η Volkswagen παραμένει συνεπής στη στρατηγική «Safety4all»: Η εταιρεία χρησιμοποιεί συστήματα υποβοήθησης υψηλής τεχνολογίας όχι μόνο σε premium μοντέλα αλλά και, ιδιαίτερα, στα μαζικά της μοντέλα για να βελτιώσει περαιτέρω την άνεση και την ασφάλεια της ατομικής κινητικότητας.

Τα βασικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού του νέου T-Roc συνοπτικά:
• Λειτουργία αυτόματης πέδησης σε στροφή εμπρός από αντίθετα ερχόμενο όχημα και υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης για αποφυγή της σύγκρουσης
• Ανίχνευση απόσπασης προσοχής και υπνηλίας
• Λειτουργία αυτόματης συγκράτησης (Auto Hold) για το ηλεκτρονικό χειρόφρενο
• Υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα
• Υποβοήθηση στάθμευσης (προειδοποιητικά σήματα για τυχόν εμπόδια τόσο μπροστά όσο και πίσω)
• Ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας (ESP)
• Υποβοήθηση μεγάλης σκάλας φώτων “Light Assist”
• Περιοριστής ταχύτητας με προγνωστική λειτουργία ελέγχου
• Cruise control
• Προσαρμοζόμενο cruise control (ACC) (στάνταρ από το επίπεδο εξοπλισμού “Life”)
• Υποβοήθηση διασταύρωσης
• Πέδηση έκτακτης ανάγκης “Front Assist” με ανίχνευση πεζών και ποδηλατών
• Υποβοήθηση στάθμευσης “Park Assist Plus” (στάνταρ από τα επίπεδα εξοπλισμού “Style” και “R-Line”)
• Κάμερα οπισθοπορείας “Rear View” (στάνταρ από το επίπεδο εξοπλισμού “Life”)
• Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας “Lane Assist”
• Υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας “Side Assist” με ειδοποίηση διασταυρούμενης κυκλοφορίας πίσω και προειδοποίηση αποβίβασης
• Αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας

Τα ακόλουθα συστήματα υποβοήθησης οδηγού είναι επίσης διαθέσιμα ως προαιρετικές επιλογές για το T-Roc:
• Πακέτο τεχνολογίας “IQ.DRIVE” με
– Σύστημα υποβοήθησης “Travel Assist” συμπεριλαμβανομένων των “Lane Assist” και “Emergency Assist”
– Προληπτικό σύστημα προστασίας επιβατών
– Επισκόπηση περιβάλλοντος “Area View” συμπεριλαμβανομένης κάμερας οπισθοπορείας “Rear View”
– Head-up οθόνη ενδείξεων στο παρμπρίζ

Με ολοκαίνουργιους υβριδικούς κινητήρες, ένα νέο και πολύ υψηλής ποιότητας εσωτερικό που περιλαμβάνει συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, λειτουργικά συστήματα επόμενης γενιάς, με περισσότερο χώρο στο εσωτερικό και το πορτμπαγκάζ, και συστήματα υποβοήθησης οδηγού στο επίπεδο των επόμενων ανώτερων κατηγοριών, το T-Roc κάνει ένα σημαντικό άλμα προς τα εμπρός. Τα πρώτα αυτοκίνητα θα έρθουν στην Ελλάδα προς τον Μάρτιο του 2026. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε το επίσημο σάιτ της Volkswagen.
Δείτε το video στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.