Volkswagen T-Roc R: Επιστρέφει υβριδικό με εκρηκτικές επιδόσεις
Πιο δυνατό από το Golf R, το νέο Volkswagen T-Roc R ξεχωρίζει με ιδιαίτερο design σε σχέση με τα απλά SUV
Newsroom | email: info@pronews.gr
Το Wolfsburg ετοιμάζει την επιστροφή του Volkswagen T-Roc R το 2027, με υβριδικό σύστημα κίνησης, επιδόσεις hot hatch και μια πιο επιθετική σχεδίαση που θα το ξεχωρίζει αισθητά από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου.
Ο CEO της μάρκας, Thomas Schäfer, επιβεβαίωσε επίσημα την αναβίωση της κορυφαίας έκδοσης κατά την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του SUV, δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Για όλους τους petrolhead εκεί έξω, θα φέρουμε ένα πραγματικά δυνατό T-Roc R».
Το νέο T-Roc R θα σηματοδοτήσει την επέκταση της γκάμας των γρήγορων VW μετά την απόσυρση των κορυφαίων εκδόσεων των Tiguan, Arteon και Touareg, αφήνοντας μέχρι τώρα το Golf ως το μοναδικό εκπρόσωπο με το σήμα R. Παρότι οι άνθρωποι της Volkswagen δεν μπήκαν σε λεπτομέρειες σχετικά με το νέο σύνολο κίνησης, επιβεβαίωσαν ότι ολόκληρη η γκάμα του T-Roc θα εξηλεκτριστεί.
Η βάση του νέου R αναμένεται να είναι η κορυφαία έκδοση mild hybrid που θα λανσαριστεί το 2026, με δίλιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο και τετρακίνηση, κάτι που το φέρνει κοντά σε φιλοσοφία με το προηγούμενο T-Roc R, το οποίο βασιζόταν αποκλειστικά στον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Στην προηγούμενη μορφή του απέδιδε 300 ίππους, ενώ στην τελευταία γενιά του Golf R η ισχύς του ίδιου δίλιτρου μοτέρ έχει ανέβει στα 333 PS. Με την προσθήκη υβριδικής τεχνολογίας, δεν αποκλείεται το νέο T-Roc R να ανεβάσει ακόμα περισσότερο τον πήχη των επιδόσεων.
Η διαφοροποίησή του από την υπόλοιπη γκάμα δεν θα σταματά στην απόδοση. Ο επικεφαλής εξωτερικής σχεδίασης, Stefan Wallburg, τόνισε πως η εμφάνιση θα αναδεικνύει ξεκάθαρα τον πιο δυναμικό χαρακτήρα του. «Η αποστολή μας είναι να δημιουργήσουμε μια στρατηγική που θα κάνει τα R και R-Line οπτικά διαφορετικά, γιατί οι πελάτες ενός R περιμένουν κάτι παραπάνω από το R-Line», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.