Volvo: Μείωση κόστους και απολύσεις λόγω πτώσης των πωλήσεων
Νέο σχέδιο εξοικονόμησης 1,6 δισ. ευρώ με στόχο την αντιμετώπιση της πτώσης στις πωλήσεις και των πιέσεων στα κέρδη
Newsroom | email: info@pronews.gr
Ο πρώην και πλέον εκ νέου CEO της Volvo, Håkan Samuelsson, επανέρχεται στη διοίκηση της σουηδικής φίρμας με αποστολή την ενίσχυση της βιωσιμότητας της εταιρείας εν μέσω κρίσης στην αυτοκινητοβιομηχανία.
«Η βιομηχανία αντιμετωπίζει ιστορικές προκλήσεις. Εργαζόμαστε σε ένα σχέδιο που θα ενισχύσει την ανθεκτικότητα της Volvo», ανέφερε χαρακτηριστικά. Το σχέδιο περιλαμβάνει εξοικονόμηση ύψους 1,6 δισ. ευρώ (18 δισ. σουηδικές κορώνες), με στόχο την ανάσχεση της πτώσης των εσόδων. Το πρώτο τρίμηνο του 2025 καταγράφηκε πτώση 6% στις παγκόσμιες παραδόσεις οχημάτων, οδηγώντας σε μείωση 11,7% στον κύκλο εργασιών της εταιρείας.
Η εξοικονόμηση αυτή θα αρχίσει να αποδίδει από το 2026, αλλά το άμεσο αποτέλεσμα θα είναι οι περικοπές θέσεων εργασίας. Όπως ανακοίνωσε η Volvo, «θα υπάρξουν απολύσεις σε δραστηριότητες σε όλο τον κόσμο, με περισσότερες λεπτομέρειες να ανακοινώνονται σύντομα».
Η Volvo δίνει επίσης έμφαση στην προσαρμογή της παραγωγής της στις γεωπολιτικές εξελίξεις και την παγκόσμια εμπορική αστάθεια. Στις ΗΠΑ, σκοπεύει να ενισχύσει την τοπική παραγωγή, μειώνοντας την εξάρτηση από εισαγωγές και εκμεταλλευόμενη καλύτερα τις υπάρχουσες υποδομές. Στόχος είναι να κατασκευάζονται περισσότερα αυτοκίνητα εκεί όπου πωλούνται, ώστε να αποφευχθούν δασμοί και άλλες επιβαρύνσεις.
Αυτό που σχεδιάζεται στην Αμερική είναι ήδη γεγονός στην Ευρώπη. Το νέο 100% ηλεκτρικό Volvo EX30 κατασκευάζεται ήδη στο εργοστάσιο της Γάνδης, στο Βέλγιο, γεγονός που του επιτρέπει να αποφεύγει τελωνειακούς φόρους και να είναι επιλέξιμο για το οικολογικό μπόνους σε χώρες όπου αυτό ισχύει.
Να σημειωθεί πως ο απελθών CEO της Volvo, Jim Rowan, είχε προειδοποιήσει τον διάδοχό του ότι τον περιμένουν «άγρυπνες νύχτες». Αυτό φαίνεται να επιβεβαιώνεται -όχι μόνο για τον ίδιο, αλλά και για τους εργαζομένους που ενδέχεται να χάσουν τη δουλειά τους.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.