Δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε λέμε, έτσι Αλέξη;

Xiaomi YU7: Ανεβάζει πολύ ψηλά τον πήχη με αυτονομία 835 km

Μία νέα πισωκίνητη έκδοση του Xiaomi YU7 αυξάνει την αυτονομία σε δυσθεώρητα ύψη

Xiaomi YU7: Ανεβάζει πολύ ψηλά τον πήχη με αυτονομία 835 km

Το δεύτερο μοντέλο του κινεζικού κολοσσού τεχνολογίας καταφτάνει με δόξα και τιμή. Ονομάζεται Xiaomi YU7 και όπως ακριβώς και το SU7, η φήμη του προηγείται της άφιξής του.

Καθώς η μπερλίνα έχει ήδη ξεπεράσει τις υψηλότερες προσδοκίες, το Xiaomi YU7 θέτει τον πήχη στο υψηλότερο δυνατό σημείο: Βάζοντας στο στόχαστρο το Model Y. Θυμίζουμε ότι το crossover του Elon Musk ήταν το πιο καλοπουλημένο μοντέλο παγκοσμίως -ανεξαρτήτως καυσίμου- τις δύο προηγούμενες χρονιές.

Για να τα καταφέρει, το Xiaomi YU7 θέλει να κάνει ό,τι και το Tesla, απλώς καλύτερα. Ενώ λοιπόν μας συστήθηκε με αυτονομία 770 km -πάντα κατά το αισιόδοξο κινεζικό CTLC, τώρα οι Κινέζοι ετοιμάζουν μια έκδοση με ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία.

Θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 320 ίππων και κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς αντί για τετρακίνηση. Ακριβώς όπως η Tesla κυκλοφορεί πισωκίνητο Long Range. Με αυτό τον τρόπο, το Xiaomi θα μπορεί να διανύσει έως 835 km με μία φόρτιση.

Νούμερο που είναι 65 km μεγαλύτερο από το 4κίνητο YU7 και 116 km ανώτερο από το μέγιστο που μπορεί να ταξιδέψει ένα Model Y. Τουλάχιστον στην Κίνα, όπου το Long Range συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση.

Αντιθέτως, στην ελληνική αγορά, το ανανεωμένο Model Y έρχεται και ως πισωκίνητο με τη μεγάλη μπαταρία. Έκδοση που είναι κατά 36 km πιο ταξιδιάρα από την τετρακίνητη -κατά το πιο αυστηρό πρωτόκολλο δοκιμών WLTP.

Αλλά το Xiaomi δεν επαφίεται μόνο στην αυτονομία για να προσπεράσει τον άξιο αντίπαλο. Αναμένεται να προσφέρει το 800-βολτο ηλεκτρικό σύστημα από τη βασική έκδοση. Το οποίο θα του επιτρέpει να προσθέtει έως και 200 km αυτονομίας σε μόλις πέντε λεπτά φόρτισης.

Στην περίπτωση του SU7, οι ταπεινότερες εκδόσεις αρκούνται σε 400-βολτη διάταξη. Όπως άλλωστε και όλα τα Model Y.

Επιπροσθέτως, θα προσφέρει ψηφιακό πίνακα οργάνων μπροστά από τον οδηγό, φυσικούς διακόπτες και Head-Up Display. Τη στιγμή που το Tesla τα έχει όλα συγκεντρωμένα στην κεντρική οθόνη.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.