
Λογικά θα θυμάσαι το YangWang U9. Το κινεζικό υπεραυτοκίνητο των 1.300 ίππων που σε περίμενε στην είσοδο της έκθεσης AUTO ATHINA 2024 το περυσινό φθινόπωρο.
Μπορεί το YangWang U9 να χοροπηδά στις αναρτήσεις του, να μπορεί να απογειωθεί από το οδόστρωμα για να αποφύγει κάποια λακκούβα και να έχει άλογα με το κουτάλι. Ωστόσο, η επίδοσή του στο Nürburgring ήταν σχεδόν απογοητευτική με 7’ 17” 900.
Πριν από δύο δεκαετίες, η Bugatti Veyron ξαναέγραψε τους κανόνες των υπεραυτοκινήτων. Ήταν το πρώτο μοντέλο παραγωγής με 4ψήφια ιπποδύναμη.

20 χρόνια αργότερα, τα άλογα έχουν γίνει στραγάλια. Κυρίως χάρη στην ηλεκτροκίνηση. Ηγείται το Rimac Nevera R των 2.107 ίππων και η Lotus Evija των 2.000 ίππων. Από τη στιγμή που το διχίλιαρο είναι πλέον κοινός τόπος, η BYD έπρεπε να ανεβάσει τον πήχη. Και τον έθεσε στους 3.000 ίππους. Για να επιτευχθεί αυτό, ενσωμάτωσε τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό. Ο καθένας αποδίδει 555 kW, δηλαδή 755 ίππους. Πολλαπλασίασε επί τέσσερα και φτάνεις στα 2.220 kW, λίγο παραπάνω από 3.018 ίππους. Προφανώς εμπλέκονται οι στρογγυλοποιήσεις και δεν καταλήγουμε σε ένα όμορφο στρογγυλό «3.020». Ας είναι. Το U9 Track Edition δεν έχει πολλές εμφανισιακές διαφορές από το «κανονικό» μοντέλο, μόνο κάποιες μικρές αναβαθμίσεις. Οι αλλαγές ξεκινούν από το μπροστινό μέρος, όπου οι σχεδιαστές της YangWang έχουν κατασκευάσει ένα νέο σπόιλερ για να αυξήσουν τη downforce στους μπροστινούς τροχούς. Υπάρχει επίσης μια ελαφριά οροφή από ανθρακονήματα και νέες ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά πλάτους 325 εμπρός και πίσω. Δεν γνωρίζουμε τι τελική ταχύτητα θα επιτυγχάνει το Track Edition. Η βασική έκδοση των «μόνο» 1.300 ίππων και 1.680 Nm και 2.475 kg, αποτελεί με 391,94 km/h το ταχύτερο αυτοκίνητο κινεζικής προέλευσης. Αναμένουμε το Track Edition να απειλήσει τα ρεκόρ των ταχύτερων BEV. Τα 438,7 km/h του Aspark Owl και τα 431,45 km/h του Rimac Nevera R. 
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.