Λέγε-λέγε οι Βρετανοί στο τέλος θα πείσουν τους Ρώσους να τους ρίξουν πυρηνικά

Έρχονται μέσω gov.gr οι πρώτες κλήσεις στους Έλληνες οδηγούς για παραβάσεις που «έκαναν» & «είδαν» οι κάμερες ΑΙ

Παραβάσεις τις οποίες οι περισσότεροι δεν κατάλαβαν ποτέ ότι διέπραξαν

Έρχονται μέσω gov.gr οι πρώτες κλήσεις στους Έλληνες οδηγούς για παραβάσεις που «έκαναν» & «είδαν» οι κάμερες ΑΙ

Σε λίγες ημέρες και συγκεκριμένα από την επόμενη εβδομάδα θα σταλούν σε θυρίδες πολιτών στο yougov.gr κλήσεις που θα έχουν βεβαιωθεί από κάμερες ΑΙ, όπως προανήγγειλε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.

«Είναι μια σταδιακή δουλειά, οι κάμερες αυτές εκπαιδεύονται με αλγόριθμο τεχνητής νοημοσύνης, δεν θέλουμε να στέλνουμε λάθος κλήσεις» είπε στον ΣΚΑΪ.

Όπως εξήγησε «οι πρώτες 10 τέτοιες κάμερες είναι στα λεωφορεία και άλλες 10 είναι στην Αττική αλλά αυτό θα επεκτείνεται κάθε μήνα» καθώς «το νομοσχέδιο λέει ότι όλοι οι δήμοι και περιφέρειες αν βάλουν κάμερες έχουν έσοδα για αυτές».

Βέβαια δεν εξήγησε ότι παράβαση θεωρείται πλέον σχεδόν οτιδήποτε. Όπως να περάσει κάποιος κατ’ ελάχιστον ένα παράλογο όριο ταχύτητας σε δρόμο που ευνοεί μία τέτοια ενέργεια.

Είναι πολλοί οι δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας με όριο ταχύτητας τα 60 χλμ./ώρα. Αν κάποιος πάει με 62; Με 65;

Με βάση το νόμο το ΑΙ θα έχει δίκιο να του «κόψει» κλήση.

Γιατί το ΑΙ δεν σκέφτεται στο «περίπου» αλλά στο «ακριβώς». Μόνο που οι ανθρώπινες αισθήσεις και δραστηριότητες δεν είναι ακριβείας καθώς οι άνθρωποι δεν είναι ρομπότ.

Και αν το κάνει ο ίδιος οδηγός για δεύτερη φορά; Θα του πάρουν δια παντός το δίπλωμα;

Ή αν έχει πράγματα στο πίσω κάθισμα επειδή δεν χωρούσαν στο πορτμπαγκάζ; 

Ή αν άλλαξε χωρίς να το καταλάβει λωρίδα επειδή είτε δεν φαίνεται η διαγράμμιση που έχει να βαφτεί από την δεκαετία του ’80 είτε γιατί ο δρόμος είναι απλώς… «στραβός».

Γιατί το ΑΙ, είμαστε σίγουροι ότι δεν θα είναι συγκαταβατικό σε ότι αφορά τις μικροπαραβάσεις που όλοι κάνουν όταν οδηγούν ακόμα και χωρίς να το καταλάβουν, είτε γιατί δεν είναι τέλειοι, είτε γιατί δεν ξέρουν με ακρίβεια την οδική τους διαδρομή (φυσιολογικό αυτό στις μεγάλες πόλεις τύπου Αθήνα και Θεσσαλονίκη) είτε γιατί οι δρόμοι είναι το «μαύρο τους το χάλι».

Ο κ. Κυρανάκης ρωτήθηκε και για τις εικόνες συνωστισμού στο Μετρό της Αθήνας λέγοντας αρχικά ότι «σε όλα τα μετρό του πλανήτη υπάρχουν κάποιες ημέρες που έχουν συνωστισμό».

Όπως είπε «τις ώρες αιχμής 7:30-9:00 περνάνε κάθε 4 και 4,5 λεπτά οι συρμοί. Υπάρχουν όμως ημέρες που αν ένας συρμός βγάλει ένδειξη βλάβης αποσύρεται, αντί για 4,5 θα πάει στα 8 λεπτά αλλά πρώτα η ασφάλεια».



Ανακοίνωσε, επίσης, ότι «υπογράφουμε μέσα στον Νοέμβριο την ανάταξη 5 συρμών που ήταν παροπλισμένοι. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι μπορείς να πας στα 3 και κάτι λεπτά. Το 2026 θα παραγγελθούν 15 νέοι συρμοί και ταυτόχρονα θα αναταχθούν 12 που χρειάζονται air condition στις γραμμές 2 και 3 ενώ στη γραμμή 1 θα ανακατασκευαστούν κλιματισμοί».

Πάντως το ζήτημα του μετρό είναι πολύ σημαντικό.

Από την στιγμή που η κυβέρνηση με το νέο ΚΟΚ θέλει να φερθεί στους πολίτες  της σαν να είναι Ελβετοί, θα πρέπει να τους παρέχει και τις υποδομές μιας Εβελτίας.

Όπως άριστους δρόμους και μεταφορικά μέσα που θα τους πηγαίνουν στις εργασίες τους με ασφάλεια και στην ώρα τους.

Συμβαίνει αυτό στην Ελλάδα;

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.