ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο πλανήτης πάει για Γ'ΠΠ και το έθνος σύσσωμο ασχολείται μ'έναν ξυλοδαρμό από τον «κολλητό» της Κουτσελίνη. Καμία ελπίδα...

Η κυβέρνηση εισάγει το μάθημα της… κλιματικής αλλαγής στα σχολεία! – Οι ευθύνες μεταφέρονται στην κοινωνία

Για να μάθουν οι πολίτες να σώζονται από μόνοι τους αφού το κράτος δεν μπορεί να το κάνει!

Η κυβέρνηση εισάγει το μάθημα της… κλιματικής αλλαγής στα σχολεία! – Οι ευθύνες μεταφέρονται στην κοινωνία

H κυβέρνηση επιχειρεί να μεταφέρει όλες τις ευθύνες της για τις καταστροφές που υπέστη η χώρα, είτε από πυρκαγιές είτε από πλημμύρες, στους… πολίτες και για τον λόγο εντάσσει στο εκπαιδευτικό σχολικό πρόγραμμα μαθήματα… κλιματικής αλλαγής!

Έτσι, για οποιαδήποτε καταστροφή συμβαίνει στη χώρα υπεύθυνοι θα θεωρούνται οι πολίτες, οι οποίοι δεν είναι αρκετά ευαίσθητοι ή δεν διάβασαν καλά το μάθημα της κλιματικής αλλαγής όταν πήγαιναν σχολείο.

Επίσης, όλες οι φυσικές καταστροφές θα οφείλονται «επισήμως» στην κλιματική αλλαγή για την οποία η κυβέρνηση δεν μπορεί να κάνει επί της ουσίας τίποτα και θα πρέπει οι πολίτες από μόνοι τους να ξέρουν πως να… διασώζουν τους εαυτούς τους.

Θα δημιουργηθεί βεβαίως και η κατάλληλη «οικολογική συνείδηση» για να αποδεχτούν οι πολίτες του μέλλοντος τους «πράσινους φόρους» που θα επιβληθούν σχεδόν σε οποιαδήποτε ανθρώπινη δραστηριότητα.

Με στόχο, όπως αναφέρει η υφυπουργός Παιδείας Δόμνα Μιχαηλίδου, «να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές και τις μαθήτριες σχετικά με την πρόληψη πλημμυρών και δασικών πυρκαγιών, αλλά και να τους βοηθήσει να αποκτήσουν γνώσεις που αφορούν στην προστασία του περιβάλλοντος, στις επιπτώσεις των φυσικών καταστροφών και την κλιματική αλλαγή», το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού προχωρά στην υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Τα σχολεία “υιοθετούν” χερσαία και παράκτια οικοσυστήματα της Ελλάδας».

Με τη σχετική απόφαση που υπεγράφη από την Υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Δόμνα Μιχαηλίδου, το πρόγραμμα θα τεθεί σε εφαρμογή εντός του τρέχοντος έτους 2023-2024 στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

«Η περιβαλλοντική παιδεία αποτελεί βασική προϋπόθεση για την διάσωση της φυσικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

Γι’ αυτό και επενδύουμε στην καλλιέργεια της περιβαλλοντικής συνείδησης των μαθητών.

Γιατί μέσα από την περιβαλλοντική εκπαίδευση οι μαθητές μπορούν να αποκτήσουν μια θετική στάση ζωής απέναντι στο περιβάλλον.

Δυστυχώς, πρόσφατα, τόσο με τις δασικές πυρκαγιές, όσο και με τις πλημμύρες, γίναμε μάρτυρες φυσικών καταστροφών με τραγικές επιπτώσεις για το φυσικό περιβάλλον και την κοινωνία μας.

Είναι λοιπόν, επιτακτική ανάγκη περισσότερο από ποτέ, να είμαστε ευαισθητοποιημένοι απέναντι στο περιβάλλον και να μαθαίνουμε στα παιδιά μας πώς να το προστατεύουν.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Να φροντίσουμε ώστε να κατανοήσουν την αξία της πρόληψης από φυσικές καταστροφές και το κόστος της κλιματικής αλλαγής. Γιατί όσο καλλιεργούμε την περιβαλλοντική συνείδηση στα παιδιά μας, τόσο θα βελτιώσουμε τις συνθήκες ζωής όλων μας».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.