ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Τώρα αυτό για καλό το είπε ο Ιάπωνας; Άσε μας στο πόνο μας. «Μιλάνε οι χήρες, μιλάνε κι οι παντρεμένες»

Κ.Μητσοτάκης: «Οι εκπαιδευτικοί που αρνούνται να αξιολογηθούν δεν έχουν θέση στο εκπαιδευτικό σύστημα»

«Είναι μια καινούργια διαδικασία που δεν έχει φέρει τα απαιτούμενα αποτελέσματα»

Κ.Μητσοτάκης: «Οι εκπαιδευτικοί που αρνούνται να αξιολογηθούν δεν έχουν θέση στο εκπαιδευτικό σύστημα»

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, σε δηλώσεις του μετά την επίσκεψή του στο υπουργείο Παιδείας, αναφερόμενος στη διαδικασία της αξιολόγησης τόνισε πως «οι εκπαιδευτικοί που αρνούνται να αξιολογηθούν δεν έχουν θέση στο εκπαιδευτικό σύστημα».

Αφού είπε ότι η αξιολόγηση «είναι μια καινούργια διαδικασία που δεν έχει φέρει τα απαιτούμενα αποτελέσματα» διεμήνυσε ότι «αν κάποιος αρνείται επί της αρχής να αξιολογηθεί δεν πρέπει να έχει θέση στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης».

Παράλληλα ο Κ.Μητσοτάκης εξέφρασε την ικανοποίησή του γιατί «άκουσα ότι εξετάζονται προτάσεις του ινστιτούτου παιδείας για λελογισμένη μείωσης ύλης για να δώσουμε έμφαση στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα».

O πρωθυπουργός υπενθύμισε, επίσης, ότι «από το 2019 έχουμε προσθέσει 39.000 μόνιμους εκπαιδευτικούς, έχουν γίνει σημαντικές παρεμβάσεις, τεχνολογική αναβάθμιση με 36.000 διαδραστικούς πίνακες χρηματοδοτούμενοι από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Με αφορμή, δε, ότι το επόμενο Σαββατοκύριακο θα διεξαχθούν οι εξετάσεις για τα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, έκανε λόγο για «μια σημαντική πρωτοβουλία για ένα νέο τύπο δημοσίου σχολείο από το οποίο αναμένουμε χρήσιμα συμπεράσματα».

Παράλληλα σημείωσε ότι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα παραδοθούν τα πρώτα από τα 600 σχολεία που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» για την αναβάθμιση των κτηριακών εγκαταστάσεων.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε, επίσης, στο μάθημα του επαγγελματικού προσανατολισμού για το οποίο είπε ότι «πρέπει να το δούμε ξανά» για να κατευθύνουμε τα παιδιά προς το ακαδημαϊκό και επαγγελματικό μέλλον τους.

Στη σύσκεψη με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ο πρωθυπουργός είπε ότι συζητήθηκε «το πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να απαλλάξουμε εκπαιδευτικούς από γραφειοκρατική δουλειά αλλά και για το πώς μπορεί να λειτουργήσει υποστηρικτικά τα παιδιά».

Έδωσε, επίσης, συγχαρητήρια για το ψηφιακό φροντιστήριο μέσω του οποίου χιλιάδες υποψήφιοι των φετινών πανελλαδικών έχουν υλικό που θα τους βοηθήσει στις εξετάσεις τους.

Αφού ευχήθηκε, τέλος, καλή επιτυχία στα παιδιά που δίνουν φέτος εξετάσεις, διαβεβαίωσε ότι «η δημόσια δωρεάν παιδεία είναι στην αιχμή των προτεραιοτήτων γιατί η δημόσια παιδεία ήταν πάντα ιμάντας κοινωνικής κινητικότητας. Να ξέρουν τα παιδιά ότι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ίδιες και ίσες ευκαιρίες και αν δουλέψουν θα έχουν στο πλευρό τους ένα σχολείο που θα τους στηρίξει και θα κάνει τα όνειρά τους πράξη».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.