Αυτό το διάστημα η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών ασχολείται με τρία θέματα: πρώτον, πώς μπορεί να κινήσει όσο το δυνατόν περισσότερα λεωφορεία έως ότου αγοράσει η κυβέρνηση καινούργια (ίσως ύστερα από δύο χρόνια), δεύτερον, τι θα συμβεί στα εγκαίνια της ΔΕΘ με το μετρό και, τρίτον, πόσο ακριβώς στοίχισε ο μέχρι προσφάτως επικεφαλής του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς (πατήρ του Νίκου Παππά), ο οποίος ήταν… άμισθος.

Στοιχίζουν και οι άμισθοι; Ο “Βηματοδότης” βάζει τα πράγματα με τη σειρά:

«Στις 19 Αυγούστου που άλλαξε η διοίκηση Στέλιου Παππά βρίσκονταν σε λειτουργία 213 λεωφορεία. Στις 3 Σεπτεμβρίου με την καινούργια διοίκηση λειτουργούσαν (με ασφάλεια) 279 λεωφορεία. Θαύμα; θα αναρωτηθείτε. Όχι βεβαίως, αφού έγινε δουλειά ώστε να επαναχρησιμοποιηθούν λεωφορεία τα οποία η προηγούμενη διοίκηση τα έβγαζε άχρηστα.

Όσον αφορά το μετρό Θεσσαλονίκης, την Τρίτη υπήρξε επιτόπια έρευνα του υπουργού Κώστα Καραμανλή στον σταθμό Βενιζέλου. Τον θυμάστε; Είναι αυτός ο σταθμός στον οποίο η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε εγκαινιάσει τους… μουσαμάδες. Διαπιστώθηκε πως από τότε δεν έγινε τίποτε. Στην πραγματικότητα δεν έγινε τίποτε τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Μαθαίνω ότι ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην ομιλία του θα ανακοινώσει την τελική λύση για τον σταθμό Βενιζέλου και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την εκτέλεση του έργου.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Από το υπουργείο Υποδομών μου λένε ότι μπορεί ο Στέλιος Παππάς να ήταν όντως άμισθος, αλλά στοίχιζε στον ΟΑΣΘ. Τι ακριβώς δεν ξέρω. Η έρευνα που άρχισε θα δείξει και θα σας ενημερώσω (μόλις μάθω) πάραυτα».