
«Ο σιδηρόδρομος είναι πιο ασφαλής από το 2019» δήλωσε κατά την διάρκεια της ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών, ο Παύλος Μαρινάκης προσθέτοντας ότι «στόχος μας είναι η ασφάλεια των πολιτών. (…) Τη μοιραία νύχτα συναντήθηκαν πάρα πολλές ελλείψεις και παθογένειες του ελληνικού κράτους – και γι’ αυτό έχουμε κι εμείς ευθύνη, έχουνε μεγάλη ευθύνη όλοι όσοι κυβέρνησαν – με μοιραία ανθρώπινα λάθη, πολύ μεγάλα λάθη, με πολύ μεγάλες αδυναμίες και ελλείψεις. Το 2027 ο σιδηρόδρομος θα είναι πολύ πιο ασφαλής».
«Τo νέο σύμβολο αυτής της μάχης (σ.σ. για περισσότερα και πιο γρήγορα βήματα μπροστά στη λειτουργία του κράτους) πρέπει να γίνουν οι Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι. Με σωστές υποδομές, νέους συρμούς, αυστηρούς κανόνες ασφαλείας που θα τηρούνται ευλαβικά. Θα χρειαστεί κάποιος χρόνος μέχρι το κυβερνητικό σχέδιο που ήδη ξεκίνησε να ολοκληρωθεί. Σίγουρα, όμως, ο πρώτος σταθμός του θα είναι μία άρτια και ασφαλής γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη έως το 2027. Και αυτό αποτελεί προσωπική δέσμευση»
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.