Πώς απαντούν Netflix, Amazon και οι υπόλοιπες εταιρείες;

Μέσα στη πανδημία οι μεγάλες πλατφόρμες είδαν τα κέρδη τους να εκτοξεύονται σε ποσά που προκαλούν ίλιγγο στους “κοινούς θνητούς”. Όμως τα πράγματα αλλάζουν και οι πλατφόρμες όπως το Netflix, Disney, Amazon, Apple και Hulu έχουν να αντιμετωπίσουν ένα νέο φαινόμενο, τους “μισθοφόρους του streaming”.

Έτσι ονόμασαν οι πλατφόρμες όσουν γράφονται μόνο για την δοκιμαστική περίοδο του ενός μήνα, που είναι δωρεάν και μετά δεν συνεχίσουν την συνδρομή τους. Επί της ουσίας γράφονται για να παρακολουθήσουν συγκεκριμένα προγράμματα που θέλουν να δούνε και μετά διακόπτουν την συνδρομή πριν τους χρεώσουν και ενεργοποιηθεί κάποιο συμβόλαιο.

«Πρόσφατα, ακύρωσα τη συνδρομή μου στην Disney+, την υπηρεσία streaming, λίγο νωρίτερα από τέσσερις εβδομάδες μετά την εγγραφή μου. Έγινα μέλος για να παρακολουθήσω μόνο ένα πράγμα, το πολυδιαφημισμένο ντοκιμαντέρ των Beatles “Get Back”, και ήξερα ότι θα τα παρατούσα πριν χρεωθώ για δεύτερο μήνα. Επιπλέον, ήξερα ήδη ότι δεν ασχολούμαι τόσο με τα βασικά του καταλόγου της Disney+. Είχα ήδη κάνει πάλι τη διαδικασία συμμετοχής και διαγραφής πριν από 18 μήνες, για να παρακολουθήσω το “Hamilton”», λέει ο Rob Walker, γνωστός αρθρογράφος του Fast Company.

Οι συνήθειες των καταναλωτών φαίνεται πως αλλάζουν, καθώς εώς τώρα υπήρχαν συνδρομητές που δεν έβλεπαν καν τα προγράμματα από τις πλατφόρμες και πλήρωναν τις συνδρομές παθητικά.

Ορισμένοι από αυτούς δεν θυμόταν καν ότι είναι συνδρομητές, και ήταν ένα ποσοστό της τάξης του 10%.

Όμως η ακρίβεια που πλήττει τον πλανήτη έκανε τους καταναλωτές να αλλάξουν στάση και σήμερα οι μισθοφόροι του streaming έχουν αρχίσει και γίνονται πονοκέφαλος για εταιρείες όπως το Netfix, που σε πολλές χώρες αύξησε τις τιμές του, εν μέσω αντιδράσεων.

Συγκεκριμένα η Disney σε ένα μήνα είχε 108.000 νέες συνδρομές και από αυτές το 30% πριν κλείσει ο μήνας, ”εξαφανίστηκαν”.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Και ενώ οι εταιρείες θα φανταζόμασταν ότι θα έριχναν τις τιμές για να προσελκύσουν νέους συνδρομητές, γίνεται ακριβώς το αντίθετο. Ρίχνουν στον αγώνα τους για περισσότερα έσοδα, ακριβότερες παραγωγές και αυξάνουν τις συνδρομές τους, με σκοπό να δημιουργήσουν ένα εκλεκτό πελατολόγιο με σταθερά έσοδα, αφήνοντας από έξω ¨τυχοδιώκτες” συνδρομητές…