Η εικόνα της κυβέρνησης: Τοξική σκόνη στον ουρανό, θρύψαλα στο έδαφος!

ΗΠΑ: Eπιστήμονες δημιούργησαν «μεταλλαγμένους» ταύρους χωρίς κέρατα (φωτο)

Η φράση «έπιασε τον ταύρο από τα κέρατα» στο μέλλον μπορεί να μην έχει νόημα, αφού επιστήμονες στις ΗΠΑ δημιούργησαν μέσω γενετικής τροποποίησης ταύρους χωρίς κέρατα, οι οποίοι περνάνε και στην επόμενη γενιά το νέο μεταλλαγμένο χαρακτηριστικό, με αποτέλεσμα να γεννιούνται επίσης μοσχάρια χωρίς κέρατα.

Οι επιστήμονες έκαναν τη μετάλλαξη με στόχο να δημιουργήσουν λιγότερο επιθετικά και επικίνδυνα ζώα, που θα είναι πιο ασφαλή για τα άλλα ζώα και για τους ανθρώπους, ιδίως τους κτηνοτρόφους και τους αγρότες, αλλά και τους περαστικούς. Ακόμη για να κάνουν πιο εύκολη τη μεταφορά των ζώων (τα κέρατα πιάνουν χώρο μέσα στο φορτηγό), καθώς επίσης για να απαλλάξουν τα ζώα από την επώδυνη διαδικασία της αφαίρεσης των κεράτων σε νεαρή ηλικία.

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια-Ντέιβις, με επικεφαλής τη δρα Άλισον Βαν Εενενάαμ, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό βιοτεχνολογίας «Nature Biotechnology». Οι πρώτοι ταύροι χωρίς κέρατα είχαν γεννηθεί το 2016, ενώ τώρα αποδείχτηκε ότι η μετάλλαξη αυτή κληροδοτείται και στους απογόνους τους.

Οι ερευνητές διαβεβαίωσαν ότι η εν λόγω γενετική τροποποίηση δεν κάνει κάποιο κακό στα ζώα, ούτε στους ταύρους ούτε στα μοσχάρια, που παραμένουν υγιή. Παραμένει πάντως ερωτηματικό πόσο θετική θα είναι η κοινή γνώμη στην εξάπλωση τέτοιων ζώων χωρίς κέρατα στο μέλλον.