Ο Κασσελάκης θα τα «κουτσοκαταφέρει» στις ευρωκάλπες , ο Κούλης θα μείνει πρωθυπουργός, έτσι ή αλλιώς. Αυτόν τον Ανδρουλάκη λυπάμαι...

Ανακαλύφθηκε υπερ-Γη με πυκνή ατμόσφαιρα: Οι θερμοκρασίες βρασμού στον πλανήτη μπορεί να φτάσουν έως και τους 2.300°C

Έχει οκτώ φορές μεγαλύτερη μάζα από τη Γη και η επιφάνειά του καλύπτεται από ωκεανούς μάγματος

Σε μια σπουδαία ανακάλυψη προχώρησαν οι επιστήμονες, καθώς εντόπισαν την υπερ-Γη, γνωστή ως 55 Cancri e, η οποία είναι «περιτυλιγμένη» σε μια «κουβέρτα» διοξειδίου του άνθρακα και μονοξειδίου του άνθρακα.

Τα ακριβή ποσά είναι ασαφή. Η ατμόσφαιρα της Γης αποτελείται από ένα μείγμα αζώτου, οξυγόνου και άλλων αερίων.

«Αυτή είναι ίσως η πιο σταθερή απόδειξη μέχρι τώρα ότι αυτός ο πλανήτης έχει ατμόσφαιρα», δήλωσε ο Ian Crossfield, αστρονόμος στο Πανεπιστήμιο του Κάνσας που μελετά εξωπλανήτες.

Οι θερμοκρασίες βρασμού σε αυτόν τον πλανήτη μπορεί να φτάσουν έως και τους 2.300°C, που σημαίνει ότι ο πλανήτης είναι απίθανο να φιλοξενήσει ζωή.

Γενικά αυτή η ανακάλυψη είναι η καλύτερη απόδειξη μέχρι σήμερα για έναν βραχώδη πλανήτη με ατμόσφαιρα έξω από το ηλιακό μας σύστημα!

Οι ερευνητές που χρησιμοποιούν το διαστημικό τηλεσκόπιο James Webb της NASA ενδέχεται να έχουν ανιχνεύσει ατμοσφαιρικά αέρια γύρω από τον 55 Cancri e, έναν θερμό βραχώδη εξωπλανήτη σε απόσταση 41 ετών φωτός από τη Γη.

Ο Renyu Hu από το Εργαστήριο Αεριοπροώθησης (JPL) της NASA στην Πασαντίνα της Καλιφόρνια είναι ο κύριος συγγραφέας της μελέτης που δημοσιεύεται σήμερα στο Nature.

«Το Webb διευρύνει τα όρια του χαρακτηρισμού των εξωπλανητών σε βραχώδεις πλανήτες», δήλωσε ο Hu. «Επιτρέπει πραγματικά ένα νέο είδος επιστήμης».

Τι λένε οι επιστήμονες

Ωστόσο, οι επιστήμονες λένε ότι η ανακάλυψη είναι ένα ελπιδοφόρο σημάδι ότι μπορεί να υπάρχουν άλλοι βραχώδεις πλανήτες με παχιά ατμόσφαιρα που μπορεί να είναι πιο φιλόξενοι.

Ο εξωπλανήτης, 41 έτη φωτός μακριά, έχει οκτώ φορές μεγαλύτερη μάζα από τη Γη και η επιφάνειά του καλύπτεται από ωκεανούς μάγματος.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Nature.