Αν η κυβέρνηση δεν υποχωρήσει, θα πεινάσει και η άλλη μισή Ελλάδα από τις ακυρώσεις στα χειμερινά θέρετρα...

Η Κίνα οδηγεί την επανάσταση στις σιδηροδρομικές μεταφορές με το CR450 να φτάνει τα 453 km/h (φωτό)

Το «υπερτρένο» που θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο που ταξιδεύουμε

Η Κίνα οδηγεί την επανάσταση στις σιδηροδρομικές μεταφορές με το CR450 να φτάνει τα 453 km/h (φωτό)

Το μέλλον της σιδηροδρομικής μεταφοράς είναι εδώ και φέρει την υπογραφή της Κίνας. Το νέο υπερτρένο CR450, που ξεπερνά τα 450 km/h, ανατρέπει κάθε έννοια ταχύτητας και διαδρομών, σηματοδοτώντας την αρχή μιας νέας εποχής στις σιδηροδρομικές μεταφορές.

Αν έχετε φανταστεί ποτέ να φτάνετε από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη σε 1 ώρα, η Κίνα μόλις απέδειξε ότι αυτό δεν είναι όνειρο, αλλά πραγματικότητα.

Το νέο υπερτρένο CR450 είναι έτοιμο να σπάσει τα όρια της φυσικής, τρέχοντας με 453 km/h, και να κάνει την ταξιδιωτική εμπειρία πιο γρήγορη και πιο συναρπαστική από ποτέ.

Με τη σχεδίαση που θυμίζει μαχητικό αεροσκάφος και την αεροδυναμική του να μειώνει την αντίσταση του αέρα κατά 20%, το CR450 έχει κατασκευαστεί για ταχύτητες που προκαλούν θαυμασμό.

Η επιτάχυνση του από 0 σε 350 km/h μέσα σε λιγότερο από 5 λεπτά είναι κάτι που σίγουρα δεν έχουμε ξαναδεί σε κανένα άλλο μέσο μεταφοράς, κι αυτό είναι μόνο η αρχή.

Με ελαφριά κατασκευή που μειώνει το βάρος κατά 11% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το CR450 εξασφαλίζει τη μέγιστη σταθερότητα και, το πιο εντυπωσιακό, σχεδόν αθόρυβη λειτουργία.

Η Κίνα, η οποία ήδη κατέχει το μεγαλύτερο δίκτυο τρένων υψηλής ταχύτητας στον κόσμο, δεν άφησε τίποτα στην τύχη.

Πριν το CR450 υποδεχτεί τους πρώτους του επιβάτες, θα έχει διανύσει 600.000 χιλιόμετρα δοκιμών για να εξασφαλιστεί ότι η σταθερότητα και η ασφάλεια παραμένουν αμετακίνητες, ακόμα και στις ακραίες ταχύτητες των 453 km/h.

Αλλά η ταχύτητα δεν είναι το μόνο επίτευγμα του CR450. Το νέο υπερτρένο είναι εξοπλισμένο με τεχνητή νοημοσύνη, η οποία αναλαμβάνει να ρυθμίσει τις παραμέτρους της διαδρομής σε πραγματικό χρόνο, βελτιώνοντας τη θερμομόνωση, μειώνοντας τον θόρυβο και ελαχιστοποιώντας τους κραδασμούς, κάτι που το καθιστά πιο έξυπνο και πιο αποδοτικό από το προκάτοχό του, το CR400.

Η Κίνα δεν σταματά εδώ. Εργάζεται ήδη πάνω σε τρένα μαγνητικής αιώρησης (maglev), που θα επιτρέπουν ταχύτητες έως και 600 km/h.

Σε αυτό το επίπεδο, η τριβή των τροχών με τις ράγες θα είναι παρελθόν, και οι ράγες θα καταστούν απλώς ένα μέσο που στηρίζει το μαγνητικό πεδίο που θα αιωρεί το τρένο.

Το CR450 και τα σχέδια για το μέλλον των τρένων υψηλής ταχύτητας είναι η απόδειξη ότι η τεχνολογία, η ταχύτητα και η βιωσιμότητα είναι οι κινητήριες δυνάμεις του 21ου αιώνα. Το αύριο ταξιδεύει ήδη με 453 km/h – και αυτό το αύριο είναι ήδη εδώ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.