ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Στα «χνάρια» Facebook & Netflix το TikTok – Ετοιμάζεται να… εμπλουτιστεί με βιντεοπαιχνίδια

Η πλατφόρμα δοκιμάζει παιχνίδια γραμμένα σε HTML5, γνωστά και ως minigame

Στα «χνάρια» Facebook & Netflix το TikTok – Ετοιμάζεται να… εμπλουτιστεί με βιντεοπαιχνίδια

Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, TikTok, ακολουθώντας το παράδειγμα του Facebook και της Netflix σε μια προσπάθεια για αύξηση των διαφημιστικών εσόδων, ετοιμάζει να εμπλουτίσει τη πλατφόρμα του με βιντεοπαιχνίδια.

Η ByteDance, η κινεζική εταιρεία πίσω από το TikTok, ξεκίνησε ήδη δοκιμές στο Βιετνάμ, αναφέρει το Reuters επικαλούμενο τέσσερις πηγές που δεν κατονομάζονται.

Εκτός από διαφημιστικά έσοδα, η επέκταση στο gaming θα μπορούσε να αυξήσει τον χρόνο που περνούν οι χρήστες στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, μια από τις δημοφιλέστερες του κόσμου με περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες το μήνα.

Δεδομένου ότι το 70% των κατοίκων του Βιετνάμ είναι κάτω των 35 ετών και έχουν μεγάλη εξοικείωση με την τεχνολογία, η χώρα είναι ιδιαίτερα ελκυστική αγορά για εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης όπως η ByteDance, η Meta Platforms και η Google.

Το πρόγραμμα θα επεκταθεί σε άλλες χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας, πιθανώς από το τρίτο τρίμηνο, και αργότερα σε άλλες αγορές, είπαν οι πηγές του Reuters.

Εκπρόσωπος του TikTok επιβεβαίωσε ότι η πλατφόρμα δοκιμάζει παιχνίδια γραμμένα σε HTML5, γνωστά και ως minigame, τα οποία θα προσφέρει σε συνεργασία με δημιουργούς λογισμικού και εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών όπως η Zynga, η οποία έγινε γνωστή για το παιχνίδι Farmville στο Facebook.

Το TikTok είναι σήμερα διαθέσιμο μόνο εκτός Κίνας. Οι χρήστες της κινεζικής βερσιόν, η οποία ονομάζεται Douyin, μπορούν ήδη να παίζουν παιχνίδια εντός της εφαρμογής από το 2019.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ακόμα και χωρίς τα παιχνίδια, τα οικονομικά του TikTok παρουσιάζουν θεαματική άνοδο. Τα έσοδα από διαφημίσεις αναμένεται να τριπλασιαστούν φέτος σε πάνω από 11 δισ. δολάρια, ποσό μεγαλύτερο από τις αθροιστικές πωλήσεις της Twitter Inc. και της Snap Inc.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.