ΚΛΕΙΣΙΜΟ
To «κοτόπουλο» της Eurovision πιο πολύ άντρας είναι από κάτι προσκυνημένους

Μετατάξεις 50 στελεχών από την «Εγνατία» στον ΟΑΣΘ

Μετατάξεις 50 στελεχών από την «Εγνατία» στον ΟΑΣΘ

Αποψιλώνουν από στελέχη την «Εγνατία Οδός Α.Ε.» για να ενισχύσουν με έμψυχο δυναμικό τον κρατικό Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.

Την Παρασκευή 20 Οκτωβρίου λήγει η διορία για τη μετάταξη 50 υπαλλήλων της Εγνατίας στον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Εργου Θεσσαλονίκης (40 άτομα) και τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης (10 άτομα). Στην ουσία, οι 40 που θα μετακινηθούν στον ΟΣΕΘ (ο οποίος αποτελεί τη διάδοχη κατάσταση του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης) θα εργάζονται για λογαριασμό του ΟΑΣΘ (ο οποίος τελεί υπό εκκαθάριση) ενώ οι υπόλοιποι δέκα θα στελεχώσουν τις ΑΣΥΘ, δηλαδή τη διάδοχη κατάσταση του κρατικού ΟΑΣΘ.

Ηδη το σχετικό έγγραφο έχει αναρτηθεί στη Διαύγεια. Ωστόσο -και πάλι- προκύπτουν πολλά ερωτήματα. Οπως, για παράδειγμα: Για ποιον λόγο ο Χρήστος Σπίρτζης αποφάσισε την αποψίλωση κατά 20% της Εγνατίας Οδού; Στην ουσία ένας στους πέντε υπαλλήλους της εταιρίας (δηλαδή 50 από τους 243) θα μετακινηθεί.

Υπήρχε πλεονάζον προσωπικό στην Εγνατία Οδό; Μόλις πριν από τρεις εβδομάδες και συγκεκριμένα στις 27 Σεπτεμβρίου, ο υπουργός Μεταφορών δεν έκανε λόγο για «ανάπτυξη των δραστηριοτήτων» της εταιρίας; Και ποιος θα καλύψει το κενό που θα αφήσουν πίσω τους τα 50 στελέχη της Εγνατίας; Επίσης, ο ίδιος υπουργός δεν άφηνε να διαρρεύσει ότι ο ιδιωτικός ΟΑΣΘ είχε πλεονάζον προσωπικό κάνοντας λόγο για ρουσφετολογικές προσλήψεις; Τώρα, το κρατικό -πια- προσωπικό του ΟΑΣΘ δεν επαρκεί για να κάνει τη δουλειά; Τα ερωτήματα αναζητούν απαντήσεις.

Πάντως, από το έγγραφο που έχει αναρτηθεί στη Διαύγεια γίνεται γνωστό ότι από τα άτομα που θα πάνε στον ΟΣΕΘ (παρέχοντας υπηρεσίες στον κρατικό ΟΑΣΘ), τα 35 θα γίνουν ελεγκτές εισιτηρίων και τα υπόλοιπα στη διοίκηση, ενώ και τα δέκα άτομα που θα μετακινηθούν στις ΑΣΥΘ θα απασχοληθούν όλα στη διοίκηση.

Τον περασμένο Ιούλιο ο κρατικός ΟΑΣΘ διέκοψε τη σύμβαση που είχε με ιδιωτική εταιρία, στελέχη της οποίας έκαναν ελέγχους στους επιβάτες, συνεπικουρώντας υπαλλήλους του Οργανισμού. Η κρατική διοίκηση του ΟΑΣΘ είχε πει ότι τους ελέγχους θα έκαναν πλέον μόνο εργαζόμενοί της, αλλά από ό,τι φαίνεται είτε δεν υπήρχε ενδιαφέρον είτε δεν υπήρχε προσωπικό. Ετσι, αποφασίστηκε να πάρουν προσωπικό από την… Εγνατία.

Σύμφωνα με στοιχεία που ανήρτησε χθες το Voria.gr, το τελευταίο τρίμηνο οι έλεγχοι μέσα στα αστικά λεωφορεία ήταν ελάχιστοι. Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει επίσης η τεράστια διαφορά μεταξύ των ελέγχων τους οποίους διενεργούσαν οι ελεγκτές – υπάλληλοι του ΟΑΣΘ, σε σχέση με αυτούς τους οποίους έκαναν οι ελεγκτές ιδιωτικής εταιρίας με την οποία συνεργαζόταν ο Οργανισμός για διάστημα ενάμιση χρόνου, από τον Γενάρη του 2016 έως τον Ιούλιο του 2017.

Συγκεκριμένα, παρότι οι ελεγκτές – ιδιώτες ήταν 52 έναντι 82 των ελεγκτών του ΟΑΣΘ, τα πρόστιμα τα οποία έχουν επιβάλει είναι σχεδόν τριπλάσια σε σχέση με αυτά των υπαλλήλων του ΟΑΣΘ.

Ειδικότερα, οι ιδιώτες ελεγκτές επέβαλαν το 72,4% των προστίμων την προηγούμενη χρονιά έναντι του 27,6% που επέβαλαν οι ελεγκτές του ΟΑΣΘ. Παρόμοιες είναι οι επιδόσεις και για το πρώτο επτάμηνο του 2017, οπότε έληξε η σύμβαση με την ιδιωτική εταιρία. Σημειώνεται ότι η εισπραξιμότητα των προστίμων ανέρχεται έως περίπου το 33%.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΠΗΓΗ: Ελεύθερος Τύπος

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.