Ούτε την δεύτερη ημέρα της τηλεκπαίδευσης δεν έλειψαν τα ευτράπελα, με την σύνδεση στο Webex να αποτελεί ένα από τα βασικά προβλήματα.
Ένας βασικός λόγος είναι η έλλειψη γνώσεων χρήσης των ηλεκτρονικών συσκευών από τα μικρότερα παιδιά. Στις περισσότερες των περιπτώσεων, ο γονιός πρέπει να βρίσκεται σε απόσταση… βολής από το τηλεκπαιδευόμενο παιδί για να το βοηθάει – ειδικά όταν η πλατφόρμα πέφτει και χρειάζεται επανασύνδεση. Ειδικά στα παιδιά της Α’ Δημοτικού, η παρουσία του γονιού κρίνεται απαραίτητη καθ’ όλη τη διάρκεια του μαθήματος.
Πάντως, όπως περιγράφουν πολλοί γονείς, το πιο δύσκολο απ’ όλα παραμένει η ταυτόχρονη σύνδεση δύο -ή και παραπάνω- παιδιών από διαφορετικές ηλεκτρονικές συσκευές. Όπως έλεγαν χαρακτηριστικά οι περισσότεροι γονείς χθες, Τετάρτη, καθώς και αρκετοί και σήμερα, μόνο ένα παιδί τη φορά συνδέεται στην πλατφόρμα. Το δεύτερο (τρίτο κ.ο.κ) μένει άπραγο.
Και όπως σατυρικά σχολίασε κάποιος σήμερα κάτω από μια δημοσίευση στα κοινωνικά δίκτυα που έγραφε ότι «μόνο ένα από τα δύο παιδιά μπήκε στο Webex»: «Ένα παιδί, όπως παλιά στην Κίνα».
Μάθημα από το… γκαράζ
Χθες, μητέρα δύο παιδιών στην Α’ και Γ’ τάξη του Δημοτικού, πήρε από τη δασκάλα της Α’ τάξης τη σύσταση να κλείσει τη μία από τις δύο συνδέσεις Webex για να καταφέρει να συνδεθεί τουλάχιστον το ένα παιδί. Το δεύτερο κοριτσάκι βγήκε έξω με τον μπαμπά της και μετέβησαν στο γκαράζ αυτοκινήτων το οποίο ανήκει στον μπαμπά για να προσπαθήσει να συνδεθεί από το Wi-Fi που βρισκόταν εκεί. Μέσα στο υποτυπώδες γραφείο της επιχείρησης, η μικρή έβλεπε το «connecting» στην οθόνη επί μία ώρα και δεν συνδέθηκε ποτέ. Η αδελφή της, στο σπίτι, έκανε την πρώτη ώρα… Γυμναστική και έπειτα το σύστημα την πέταξε κι εκείνη εκτός.
Άλλοι γονείς περιέγραψαν τα εξής:
«Ο ένας μπήκε – ο άλλος βγήκε. Τώρα ο ένας με αστική χρέωση, ο άλλος παίζει επιτραπέζιο».
«Η κόρη μου, Δ’ τάξη Δημοτικού, μετά από δύο με τρεις προσπάθειες τα κατάφερε. Ο γιος μου ΣΤ’ τάξη, απλά είπε… μια καλησπέρα!».
Ο δαίμονας… της τεχνολογίας «χτύπησε» και τη δεύτερη ημέρα τηλεκπαίδευσης
O παραπάνω γονιός μάς έδωσε την εικόνα και της δεύτερης ημέρας τηλεκπαίδευσης: «Μπαινοβγαίνει η τάξη, παίζουν κρυφτούλι. Μια χάνεται η δασκάλα μια κάποιος μαθητής. Το άπειρο γέλιο έπεσε όταν πήρε το “host” κατά λάθος… το μεγάλο πειραχτήρι της τάξης. Προχωράμε. Ο μεγάλος τα πήγε καλύτερα».
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.