Δεν μπορούν, όπως φαίνεται να αντισταθούν στις μυρωδιές που αναδύονται από τα πακέτα που μεταφέρουν, καθώς, όπως δείχνει δημοσκόπηση που διεξήχθη στη Βρετανία, οκτώ στους δέκα διανομείς φαγητού παραδέχονται ότι τσιμπολογούν από το φαγητό των πελατών τους.
Σύμφωνα με δημοσκόπηση που διεξήχθη σε δείγμα 500 διανομέων φαγητού από τη βρετανική εφαρμογή σχεδιασμού δρομολογίων «Circuit Route Planner», η μεγάλη πλειοψηφία υποστηρίζει ότι επιλέγουν τις πατάτες- όχι όλες- των πελατών ή κοτομπουκιές.
Επιπλέον, ένα στους δέκα υποστήριξε ότι ζήτησε από τους πελάτες να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα τους ή αναγκάστηκαν να ουρήσουν κοντά στο σπίτι τους.
Επίσης, το 27% των διανομέων φαγητού παραδέχεται ότι οι συνομιλίες τους με τους πελάτες δεν είναι επαγγελματικού επιπέδου.
Άλλες ενέργειες που ορισμένοι διανομείς φαγητών παραδέχονται ότι κάνουν για να εξοργίσουν τους πελάτες, είναι να προκαλέσουν ζημιά στα πακέτα που μεταφέρουν (23%), να κλέψουν ορισμένα (17%) και να τα ανοίξουν και εν συνεχεία να τα ξανακλείσουν (17%).
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.