ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Στην Ελλάδα ότι πιο μεγάλο είναι το έγκλημα, τόσο πιο μικρή είναι η τιμωρία - Τι, όχι;

Πτήση με προορισμό το Μπαλί ματαιώθηκε μετά από το χάος που προκάλεσε επιβάτης σε αμόκ (βίντεο)

Τα έβαλε με έναν ηλικιωμένο επιβάτη και όχι μόνο

Πτήση με προορισμό το Μπαλί ματαιώθηκε μετά από το χάος που προκάλεσε επιβάτης σε αμόκ (βίντεο)

Mια γυναίκα σε αμόκ τα έβαλε με έναν ηλικιωμένο επιβάτη και όχι μόνο, προκαλώντας την ματαίωση μίας πτήσης της Jetstar με προορισμό από την Μελβούρνη στο Μπαλί.

Η πτήση JQ43 της Jetstar από τη Μελβούρνη προς το Μπαλί απογειώθηκε κανονικά το πρωί της Δευτέρας. Αλλά δύο ώρες μετά την έναρξη του εξάωρου ταξιδιού, το πλήρωμα της πτήσης έλαβε την απόφαση να εγκαταλείψει το προγραμματισμένο δρομολόγιο και να επιστρέψει στη Μελβούρνη αφού μία επιβάτης προκάλεσε σοβαρή αναστάτωση στην καμπίνα.

Ένας επιβάτης δήλωσε ότι οι χαοτικές σκηνές ξεκίνησαν αφού η γυναίκα πέρασε 30 λεπτά στην τουαλέτα,, μεταδίδει η Daily Mail.

Πρόσθεσε ότι η γυναίκα περπατούσε πάνω-κάτω στον διάδρομο του αεροσκάφους πριν αρχίσει να βρίζει ακατάπαυστα έναν ηλικιωμένο επιβάτη, όπως φαίνεται και σε ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε.

Άρχισε να κακοποιεί και να απειλεί ότι θα επιτεθεί, θα έλεγα ότι ο τύπος θα ήταν περίπου 75 ετών, και τότε ήταν που πραγματικά ξεκίνησε» ένας εκ των επιβατών της πτήσης.

Ένας άλλος επιβάτης ισχυρίστηκε ότι η γυναίκα άρχισε να ξεσπάει κατά τη διάρκεια της πτήσης και μάλιστα χτύπησε την πόρτα του πιλοτηρίου καθώς πίστευε ότι κάποιος της είχε κλέψει το τηλέφωνο.

«Η πτήση της Jetstar από τη Μελβούρνη στο Μπαλί γύρισε πίσω στη Μελβούρνη σήμερα επειδή μια γυναίκα τρελάθηκε και χτύπησε την πόρτα του πιλοτηρίου επειδή νόμιζε ότι κάποιος της έκλεψε το τηλέφωνο», έγραψε ο επιβάτης στο Facebook.

Η ατίθαση γυναίκα άρχισε να ουρλιάζει σε άλλους ταξιδιώτες προτού τελικά την σταματήσει το πλήρωμα. Η Jetstar άλλαξε τον προγραμματισμό της πτήσης και ζήτησε συγγνώμη για την ταλαιπωρία.

«Ο κυβερνήτης αποφάσισε να επιστρέψει στη Μελβούρνη για να ζητήσει βοήθεια από την Ομοσπονδιακή Αστυνομία της Αυστραλίας, αφού ένας επιβάτης έγινε ενοχλητικός λίγο λιγότερο από δύο ώρες μετά την έναρξη της πτήσης», ανέφερε η αεροπορική εταιρεία σε ανακοίνωσή της στην Daily Mail Australia.

«Γνωρίζουμε ότι αυτή ήταν μια δύσκολη εμπειρία για άλλους πελάτες και τα μέλη της ομάδας μας και ευχαριστούμε όσους βοήθησαν στην κατάσταση».

«Λόγω των περιστάσεων, αρκετά μέλη του πληρώματος δεν ήταν σε θέση να συνεχίσουν την πτήση και η πτήση επαναπρογραμματίστηκε για τις 10 π.μ. αύριο».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

«Θα παράσχουμε διαμονή για διανυκτέρευση σε όσους πελάτες το χρειάζονται και θα καλύψουμε άλλα εύλογα έξοδα, συμπεριλαμβανομένων των γευμάτων», ανακοίνωσε η εταιρεία.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.