«Sake Viva!» η καμπάνια της Ιαπωνίας που προτρέπει τους νέους να πίνουν περισσότερο

Η νεότερη γενιά των Ιαπώνων πίνει λιγότερο αλκοόλ από τους γονείς της

«Sake Viva!» η καμπάνια της Ιαπωνίας που προτρέπει τους νέους να πίνουν περισσότερο

Η Ιαπωνία με μια νέα καμπάνια η οποία ονομάζεται «Sake Viva!» προτρέπει τους νέους να πίνουν περισσότερο με σκοπό να τονωθεί η οικονομία της χώρας

Η νεότερη γενιά των Ιαπώνων πίνει λιγότερο αλκοόλ από τους γονείς της, κάτι που έχει πλήξει την οικονομία με αποτέλεσμα η φορολογική υπηρεσία της Ιαπωνίας να παρεμβαίνει ώστε να αντιστρέψει την τάση αυτή. Το «Sake Viva!» είναι η εκστρατεία της χώρας ώστε να τονωθεί η βιομηχανία και να γίνει το ποτό πιο ελκυστικό.

Πρόκειται για έναν διαγωνισμό που ζητά από άτομα ηλικίας 20 έως 39 ετών να μοιραστούν τις επιχειρηματικές τους ιδέες για την τόνωση της ζήτησης μεταξύ των συνομηλίκων τους είτε πρόκειται για ιαπωνικό σάκε, ουίσκι, μπύρα ή κρασί, σύμφωνα με το BBC. Η ομάδα που διεξάγει τον διαγωνισμό για τη φορολογική αρχή λέει ότι οι νέες συνήθειες, που διαμορφώθηκαν εν μέρει κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19- και η γήρανση του πληθυσμού έχουν οδηγήσει σε μείωση των πωλήσεων αλκοόλ.

Όπως επισημαίνεται στα ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης, η αντίδραση ήταν ανάμεικτη, με κάποιες επικρίσεις σχετικά με την προσπάθεια προώθησης μιας ανθυγιεινής συνήθειας ενώ άλλοι έχουν δημοσιεύσει «περίεργες» ιδέες στο Διαδίκτυο, όπως διάσημες ηθοποιούς να «ερμηνεύουν» ως οικοδέσποινες εικονικής πραγματικότητας σε ψηφιακά κλαμπ.

Οι διαγωνιζόμενοι έχουν περιθώριο μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου για να καταθέσουν τις ιδέες τους. Στη συνέχεια, τα καλύτερα σχέδια θα αναπτυχθούν με τη βοήθεια ειδικών πριν παρουσιαστούν οι τελικές προτάσεις τον Νοέμβριο.

Ο ιστότοπος της εκστρατείας αναφέρει ότι η αγορά αλκοόλ στην Ιαπωνία συρρικνώνεται. Πρόσφατα στοιχεία της φορολογικής υπηρεσίας δείχνουν ότι οι άνθρωποι έπιναν λιγότερο το 2020 σε σχέση με το 1995, με τους αριθμούς να πέφτουν κατακόρυφα από 100 λίτρα (22 γαλόνια) τον χρόνο σε 75 λίτρα (16 γαλόνια).

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τα φορολογικά έσοδα από τους φόρους στο αλκοόλ έχουν επίσης, συρρικνωθεί με τα χρόνια, αποτελώντας το 5% των συνολικών εσόδων το 1980 και το 1,7% το 2020, σύμφωνα με την εφημερίδα «The Japan Times». Να σημειωθεί πως η Παγκόσμια Τράπεζα εκτιμά ότι σχεδόν το ένα τρίτο (29%) του πληθυσμού της Ιαπωνίας είναι ηλικίας 65 ετών και άνω, το υψηλότερο ποσοστό στον κόσμο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.