Αν η κυβέρνηση δεν υποχωρήσει, θα πεινάσει και η άλλη μισή Ελλάδα από τις ακυρώσεις στα χειμερινά θέρετρα...

Μάριος Ηλιόπουλος: Κτυπά τις τιμές της ακτοπλοϊκής αγοράς κι ετοιμάζονται να τον κτυπήσουν από το υπ. Ναυτιλίας

Έξαλλοι είναι στο Υπουργείο Ναυτιλίας με τις καταγγελλόμενες «μονοπωλιακές τακτικές» του Μάριου Ηλιόπουλου και της Seajets, που έχουν μετατρέψει τις διακοπές στο Αιγαίο σε «άπιαστο όνειρο» για την πλειοψηφία των Ελλήνων, κάτι που έχει δημιουργήσει πρόβλημα στην κυβέρνηση.

Αυτό ήταν και το μήνυμα του ελέγχου της Επιτροπής Ανταγωνισμού στη Seajets, μία μέρα μετά από καταγγελία της Fast Ferries.

Σύμφωνα με την καταγγελία όποτε το ταχύπλοο σκάφος της Fast Ferries ΘΑΝΤΕΡ εκτελούσε κάποιο δρομολόγιο στο Αιγάιο, η Seajets έβαζε δρομολόγιο την ίδια ώρα με τιμές 50% χαμηλότερες από τις τιμές των υπόλοιπων δρομολογίων της, αναγκάζοντας τελικά την Fast Ferries να πουλήσει το ΘΑΝΤΕΡ.

Με τέτοιες τακτικές, ο Ηλιόπουλος κάνει σχεδόν αδύνατο
για οποιαδήποτε άλλη ακτοπλοϊκή εταιρεία πέρα από τον κολοσσό Attica Group να δραστηριοποιηθεί στα ταχύπλοα σκάφη.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τα νησιά του Αιγαίου να έχουν φτάσει σε επίπεδα αντίστοιχα με τα αεροπορικά, αφού ο ίδιος αυξάνει τις τιμές όποτε και όσο θέλει.

Το 2024 οι τιμές για ταξίδι με ταχύπλοο σκάφος ήταν αυξημένες κατά 11% από το 2023 παρόλο που με κανονικό σκάφος ήταν μειωμένες κατά 5,25%.

Μάλιστα, ο έλεγχος έγινε και ως προειδοποίηση διότι στο υπουργείο φοβούνται ότι ο Ηλιόπουλος θα προχωρήσει σε περαιτέρω αυξήσεις (πιθανώς για να καλύψει τις ζημίες από την καταστροφική του χρονιά στην ΑΕΚ), επικαλούμενος τους νέους κανονισμούς της ΕΕ για τη χρήση ακριβότερων καυσίμων με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο, παρά το γεγονός ότι τα ταχύπλοα σκάφη τα
χρησιμοποιούν ήδη.