Τον νέο ΚΟΚ θα τον πληρώσει ακριβά η κυβέρνηση. Ήδη δύο δημοσκοπήσεις είχαν κακά μαντάτα...

Οι μισθοί των Ελλήνων δεν φτάνουν ούτε για «ζήτω» και γι΄αυτό επιλέγουν Shein και Temu

Tο φαινόμενο της εκρηκτικής ανόδου των Shein και Temu στην ελληνική αγορά οφείλεται στο γεγονός ότι οι μισθοί των Ελλήνων δεν φτάνουν ούτε για «ζήτω» αλλά ταυτόχρονα πιέζονται από το κλίμα της εποχής για να έχουν και αυτοί «υψηλό βιοτικό επίπεδο» και έτσι αναγκάζονται να αγοράζουν από… Κίνα.

Οι Έλληνες χρήστες συγκαταλέγονται πλέον στο πιο «ενεργό» κομμάτι του e-commerce κοινού, με όσους αγοράζουν από ασιατικές πλατφόρμες να ξοδεύουν συνολικά περισσότερα από τον μέσο όρο.

Η μέση ετήσια δαπάνη σε πλατφόρμες εκτός Ε.Ε. αγγίζει τα 244 ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σχεδόν στο 45% της συνολικής online δαπάνης τους.

Shein και Temu απορροφούν μεγάλο μέρος αυτών των χρημάτων, αξιοποιώντας χαμηλές τιμές, επιθετικό μάρκετινγκ και γρήγορη εναλλαγή προϊόντων.

Το αποτέλεσμα είναι η βαθιά αναδιάταξη της ψηφιακής κατανάλωσης, με άμεσες επιπτώσεις σε εγχώριους και ευρωπαϊκούς παίκτες.