Η Ελένη Μενεγάκη είναι Πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού, γνωστής εταιρίας καλλυντικών στην Ελλάδα.

Το Καλλιμάρμαρο έγινε ροζ και η παρουσιάστρια έδωσε το παρόν για να ξεκινήσει η φωταγώγηση του χώρου και θα κρατήσει για μια εβδομάδα.

Η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estée Lauder Companies δημιουργήθηκε από την Evelyn Lauder το 1992, όταν συνειδητοποίησε πόσες γυναίκες πέθαιναν από άγνοια ή φόβο για τον καρκίνο του μαστού, την ίδια στιγμή που έρευνες της εποχής αποδείκνυαν πως ο καρκίνος του μαστού είναι κατά 98% ιάσιμος, εφόσον διαγνωσθεί έγκαιρα.

Την ίδια χρονιά, το 1992, η Evelyn Lauder δημιούργησε το ροζ κορδελάκι, ένα παγκόσμιο πλέον σύμβολο για την υγεία του στήθους.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!