Η Γερμανία μιλάει για «πόλεμο». Θα είναι ο τρίτος της. Και τελευταίος...

Σίντνεϊ Σουίνι για τις κατηγορίες από υπέρμαχους της woke: «Δεν με επηρεάζουν αυτοί»

Εκτοξεύτηκαν οι πωλήσεις των τζιν της American Eagle, μετά τη διαφήμισή τους από την εντυπωσιακή ηθοποιό

Σίντνεϊ Σουίνι για τις κατηγορίες από υπέρμαχους της woke: «Δεν με επηρεάζουν αυτοί»

Για πρώτη φορά, η Σίντνεϊ Σουίνι «έσπασε» τη σιωπή της σχετικά με τον σάλο που προκλήθηκε από τη διαφημιστική καμπάνια της American Eagle, στην οποία πρωταγωνίστησε.

Όπως είπε, αιφνιδιάστηκε από την έκταση που πήρε το θέμα.

Σε συνέντευξη που έδωσε στο GQ, αναφέρθηκε στις κατηγορίες που δέχτηκε για «ναζιστική προπαγάνδα».

«Έκανα μια διαφήμιση για τζιν. Η αντίδραση σίγουρα ήταν έκπληξη, αλλά εγώ αγαπώ τα τζιν, φοράω μόνο τζιν.

Είμαι κυριολεκτικά με τζιν και T-shirt κάθε μέρα της ζωής μου», είπε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια, χαρακτήρισε «σουρεαλιστικό» το γεγονός ότι ακόμη και ο πρόεδρος των ΗΠΑ σχολίασε τη διαφήμιση, προσθέτοντας ότι προτίμησε να απομακρυνθεί από τον θόρυβο.

«Απλώς άφησα το κινητό μου στην άκρη. Γύριζα το Euphoria τότε, δούλευα 16 ώρες τη μέρα, δεν είχα χρόνο να βλέπω τι γράφεται.

Ήξερα τι αντιπροσώπευε η διαφήμιση, ένα ζευγάρι εξαιρετικά τζιν. Δεν με επηρέασε καθόλου», σημείωσε.

Η ηθοποιός εξήγησε επίσης γιατί δεν τοποθετήθηκε δημόσια τότε.

«Πάντα πίστευα ότι δεν είμαι εδώ για να λέω στους άλλους τι να πιστεύουν.

Όταν θελήσω να μιλήσω για κάτι ουσιαστικό, θα το κάνω. Ξέρω ποια είμαι, τι αξίζω, ότι είμαι καλός άνθρωπος και ότι αγαπώ πολύ.

Δεν αφήνω τους άλλους να καθορίζουν ποια είμαι», τόνισε.

Παρά τον σάλο, η καμπάνια αποδείχθηκε θρίαμβος για την American Eagle.

Οι πωλήσεις εκτοξεύτηκαν κατά 25% στο δεύτερο τρίμηνο, ενώ ο CEO Τζέι Σότενσταϊν απέδωσε την επιτυχία στις συνεργασίες με τη Σίντνεϊ Σουίνι και τον Τράβις Κέλσι, που απέφεραν πάνω από 40 δισεκατομμύρια προβολές.

Η ίδια αποκάλυψε ότι γνώριζε την επιτυχία της καμπάνιας σε πραγματικό χρόνο, οπότε δεν επηρεάστηκε από τα σχόλια για τη διαφήμιση.

«Ήμουν ενήμερη για τα νούμερα όσο συνέβαινε. Όταν είδα τίτλους που έλεγαν ότι έπεσε η επισκεψιμότητα στα καταστήματα, ήξερα ότι ήταν όλα ψέματα.

Κανείς δεν μπορούσε να μιλήσει γιατί η εταιρεία βρισκόταν στην “σιωπηλή περίοδο” της», είπε.

Η διαφήμιση κυκλοφόρησε στα τέλη Ιουλίου και γρήγορα μετατράπηκε σε αντικείμενο σχολιασμού.

Αφορμή στάθηκε ένα απόσπασμα όπου η ηθοποιός λέει: «Τα γονίδια κληρονομούνται από τους γονείς στα παιδιά, καθορίζοντας χαρακτηριστικά όπως το χρώμα μαλλιών ή ματιών. Τα τζιν μου είναι μπλε».

Ορισμένοι ισχυρίστηκαν ότι η φράση αποτελούσε έμμεση αναφορά σε θεωρίες ναζιστικής προπαγάνδας, λόγω της εμφάνισής της (ξανθά μαλλιά, γαλανά μάτια).

Παρότι η American Eagle έχει Εβραίο CEO και ιστορικό ένταξης και ποικιλομορφίας, οι θεωρίες αυτές διαδόθηκαν ευρέως στα social media.

Άλλοι ωστόσο, απέρριψαν την κριτική, χαρακτηρίζοντάς την υπερβολική.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.