
Σύμφωνα με την έρευνα, οι φίλτρα είναι πλέον πανταχού παρόντα στα social media, με το 89% των ερωτηθέντων να βλέπουν τακτικά ή συστηματικά φωτογραφίες φίλων και γνωστών που έχουν επεξεργαστεί με φίλτρα. Ωστόσο, η στάση απέναντι στη χρήση τους διαφέρει ανάλογα με την ηλικία.
Παράλληλα, η έρευνα αποκαλύπτει και την αυξανόμενη στροφή των Ελληνίδων προς την ψηφιακή ενημέρωση στον τομέα της ομορφιάς. Τα social media αποτελούν τη βασική πηγή για τις τελευταίες τάσεις και προϊόντα, ενώ οι γυναίκες στρέφονται όλο και περισσότερο στις ψηφιακές πλατφόρμες για να μάθουν για νέα προϊόντα, υπηρεσίες και συμβουλές ομορφιάς. Οι πιο ώριμες ηλικίες φαίνεται να ακολουθούν μια συνδυαστική προσέγγιση, συμβουλεύοντας και τα καταστήματα και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης για τις αγορές τους.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.