Δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε λέμε, έτσι Αλέξη;

Ποια είναι η μαυροφορεμένη γυναίκα της «Αστερομάτας» που συνόδευσε την Κλαυδία στη σκηνή της Eurovision (βίντεο)

Η χορεύτρια και χορογράφος υποδύθηκε τον ρόλο της «μάνας»

Ποια είναι η μαυροφορεμένη γυναίκα της «Αστερομάτας» που συνόδευσε την Κλαυδία στη σκηνή της Eurovision (βίντεο)

Με αίσθημα συγκίνησης και περηφάνιας ολοκληρώθηκε ο τελικός της Eurovision 2025, το βράδυ του Σαββάτου (17/05) για τους απανταχού Έλληνες, που παρακολούθησαν την Κλαυδία και την «Αστερομάτα», ένα τραγούδι αφιερωμένο στον αποχωρισμό μητέρας και κόρης.

Η ελληνική αποστολή «σκαρφάλωσε» στην 6η θέση της κατάταξης, με την Αυστρία να αναδεικνύεται η νικήτρια χώρα για φέτος.

Η συμμετοχή της Ελλάδας στον 69ο πανευρωπαϊκό θεσμό τραγουδιού εντυπωσίασε με την ερμηνεία της Κλαυδίας, αλλά και με τη συναισθηματικά φορτισμένη σκηνική απόδοση του κομματιού, υπό τη σκηνοθετική επιμέλεια του Φωκά Ευαγγελινού.

Ξεχωριστή και καταλυτική για το οπτικό αποτέλεσμα ήταν η εμφάνιση της «μάνας» στη σκηνή της Βασιλείας: της μοναδικής χορεύτριας που συνόδευσε την τραγουδίστρια, προσδίδοντας συναισθηματικό και συμβολικό βάθος, ενώ ήταν εκείνη που συνέβαλε στην αλλαγή του φορέματος της Κλαυδίας, κατά το καθηλωτικό φινάλε.

Ο λόγος για τη Χριστίνα Καλιακάτσου. Πρόκειται για τη γυναίκα που εμφανίστηκε στη μέση του act στη σκηνή του St. Jakobshalle, ενσαρκώνοντας τη μητρική φιγούρα.

@akivernitokaravi3 ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΠΡΩΤΟ??? ΚΛΑΥΔΙΑ ΑΣΤΕΡΟΜΑΤΑ KLAVDIA EUROVISION ASTEROMATA #GREEK #GREECE #KLAVDIA #EUROVISION #EUROVISION #BASEL #GREECE #ELLADA #ΕΛΛΑΔΑ #mpesfypgamw #fyp ♬ πρωτότυπος ήχος – AKIVERNITOKARAVI

Το πρώτο της πλάνο ήταν αυτό μιας γυναίκας ντυμένη στα μαύρα, η οποία κοιτούσε την Κλαυδία, ενώ στεκόταν πάνω στον βράχο.

Η παρουσία της χορεύτριας προσέδωσε δραματικότητα, ενισχύοντας το συναισθηματικό μήνυμα της «Αστερομάτας». Η εμφάνισή της δεν ήταν χορευτική με την παραδοσιακή έννοια.

Μέσα από τις κινήσεις της εξέφρασε την προστασία, τη σύνδεση και την απώλεια, λειτουργώντας ως φυσική αποτύπωση των στίχων του τραγουδιού που φέρουν στο επίκεντρο τον αποχωρισμό: με όποιο νόημα έχει για τον καθένα, στην προσωπική του διαδρομή που οδηγεί στο Φως.

Η χορεύτρια πλησίασε την τραγουδίστρια με αργές, σχεδόν τελετουργικές κινήσεις, δημιουργώντας μια δυναμική που αναπαριστούσε τη σχέση μάνας και κόρης.

Η σκηνική κορύφωση ήρθε όταν οι δυο τους ένωσαν στιγμιαία τα χέρια τους – λίγο πριν η «μητέρα» εξαφανιστεί από το σκηνικό- υποδηλώνοντας την απουσία, αλλά και τη διαχρονική παρουσία της στη ζωή του παιδιού.

Η εμπειρία της Χριστίνας Καλιακάτσου στη Eurovision δεν ξεκίνησε φέτος, καθώς είχε βοηθητικό ρόλο στις πρόβες της Stefania, που εκπροσώπησε το 2021 την Ελλάδα στον μουσικό διαγωνισμό, με το τραγούδι «Last Dance».

Τότε, δεν είχε αποτελέσει επίσημα μέλος της χορευτικής ομάδας, αλλά αντικαθιστούσε την τραγουδίστρια στις πρόβες, όταν και όποτε κρινόταν απαραίτητο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.