ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο Κασσελάκης θα τα «κουτσοκαταφέρει» στις ευρωκάλπες , ο Κούλης θα μείνει πρωθυπουργός, έτσι ή αλλιώς. Αυτόν τον Ανδρουλάκη λυπάμαι...

Πώς το Netflix σχεδιάζει να πάρει πίσω τους συνδρομητές που έχασε

Ανάμεσα στα μέσα και τα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας το Netflix έγινε ένας κολοσσός

Πώς το Netflix σχεδιάζει να πάρει πίσω τους συνδρομητές που έχασε

Πριν το Netflix κανείς δε θα μπορούσε να προβλέψει ποτέ πως μια streaming πλατφόρμα θα μπορούσε να «χτυπήσει» τόσο δυνατά την παραδοσιακή τηλεόραση και φυσικά, τις κινηματογραφικές αίθουσες. Και όμως: Ανάμεσα στα μέσα και τα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας το Netflix έγινε ένας κολοσσός.

Στη συνέχεια, άρχισαν να «ξεπηδούν» και άλλες πλατφόρμες αυτού του είδους.

Αν κάποιος λοιπόν μας έλεγε σήμερα πως οι streaming πλατφόρμες θα προσθέσουν και διαφημίσεις αυτόματα θα τον θεωρούσαμε εκτός τόπου και χρόνου: Γιατί να έχουμε στο σπίτι μας μια τέτοια πλατφόρμα; Οι διαφημίσεις είναι για την… τηλεόραση.

Να λοιπόν που το Netflix το επιχειρεί. Και είναι δεδομένο πως όποια πρόβλεψη θέλει μια τέτοια κίνηση να αποτυγχάνει μάλλον δεν έχει καταλάβει κάτι βασικό: Αυτές οι κινήσεις είναι τόσο μελετημένες που δε γίνεται να αποτύχουν. Το ίδιο είναι βέβαιο πως θα ισχύσει και για αυτή την κίνηση του Netflix που μόνο φαινομενικά μπορεί να κριθεί ως αμφιλεγόμενη – είναι σίγουρο αυτό.

Το Netflix λοιπόν ανακοίνωσε ότι τον προσεχή Νοέμβριο πρόκειται να λανσάρει το νέο πακέτο συνδρομής του, που ναι μεν θα κοστίζει λιγότερο αλλά θα έχει και διαφημίσεις! Η Ελλάδα δεν βρίσκεται ανάμεσα στις χώρες όπου θα είναι αρχικά διαθέσιμο το πακέτο με το όνομα «Basic with Ads». Η πλατφόρμα βέβαια σχεδιάζει να το λανσάρει ευρύτερα στη συνέχεια.

Το πακέτο θα αρχίσει να διατίθεται σταδιακά το πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου και αρχικά θα αφορά τις εξής 12 χώρες: Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδάς, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ιαπωνία, Νότια Κορέα, Μεξικό, Ισπανία, Βρετανία και ΗΠΑ.

Για να γίνει κατανοητό τι πάει να πετύχει (και θα πετύχει) το Netflix με αυτή του την κίνηση αρκεί να δούμε το εξής: Στις ΗΠΑ η συνδρομή του πακέτου με τις διαφημίσεις θα είναι διαθέσιμη από τις 3 Νοεμβρίου και θα κοστίζει 6,99 δολάρια. Στον Καναδά θα κοστίζει 5,99 δολάρια, στην Αυστραλία 6,99, ενώ στη Βρετανία η συνδρομή του Basic with Ads θα είναι 4,99 λίρες. Πολύ χαμηλότερα με άλλα λόγια από την υπάρχουσα συνδρομή. Πολλοί θα είναι εκείνοι που θα σκεφτούν πως… αξίζει.

Σε αυτό το πακέτο κατά μέσο όρο θα προβάλλονται 4-5 διαφημίσεις την ώρα, διάρκειας 15 ή 30 δευτερολέπτων, τις οποίες οι συνδρομητές δε θα μπορούν να παραλείψουν. Θα προβάλλονται πριν ή κατά τη διάρκεια μιας ταινίας ή σειράς.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.