
Γιώργος Λάνθιμος και Σκάρλετ Γιόχανσον ενώνουν τις δυνάμεις τους για την νέα καμπάνια της Prada σε μια συνεργασία, που αναμφίβολα αναδεικνύει τα στοιχεία του γνωστού Έλληνα σκηνοθέτη.
Στο επίκεντρο βρίσκονται δύο καλλιτέχνες με ξεχωριστή οπτική: ο Γιώργος Λάνθιμος και η Scarlett Johansson, που συνεργάζονται για πρώτη φορά με αφορμή την εμβληματική Galleria bag.
Η καμπάνια τιτλοφορείται Ritual Identities και φέρει έντονα τα στοιχεία του σουρεαλιστικού κόσμου του Λάνθιμου.
Η Γιόχανσον ενσαρκώνει τρεις διαφορετικές περσόνες σε σκηνικά που ακουμπούν την καθημερινότητα, αλλά με έναν αλλόκοτο, ποιητικό τρόπο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Η καμπάνια είναι λιγότερο για το να υποδυθείς έναν χαρακτήρα και περισσότερο για να εκφράσεις διαφορετικές εκδοχές του εαυτού σου», δήλωσε η διάσημη ηθοποιός, που βρίσκει εδώ έναν πιο προσωπικό και ποιητικό καμβά σε σχέση με τις κινηματογραφικές της δουλειές.