Στην υπόθεση «κατάσχεση ρωσικών κεφαλαίων στην Ευρώπη» να δούμε στο τέλος «ποιος θα φάει το ξύλο»...

Η Hyundai επιστρέφει στη Ρωσία; – Κατοχύρωσε εμπορικά σήματα και λογότυπο μέχρι το 2034!

Πρόκειται για εξυπηρέτηση πελατών ή για πλήρη επαναφορά;

Η Hyundai επιστρέφει στη Ρωσία; – Κατοχύρωσε εμπορικά σήματα και λογότυπο μέχρι το 2034!

Η Hyundai φαίνεται ότι σχεδιάζει να επιστρέψει στη Ρωσία καθώς κατοχύρωσε πολλά εμπορικά σήματα, συμπεριλαμβανομένου του λογότυπού της, μέχρι το 2034!

Η Hyundai θα μπορεί πλέον να κατασκευάζει και να πουλάει αυτοκίνητα και ανταλλακτικά στη Ρωσία, αλλά αυτό ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί.

Η Hyundai Motor με την κίνησή της αυτή εγείρει σοβαρές εικασίες για πιθανή επιστροφή στη ρωσική αγορά.

Αυτή η καταχώριση του εμπορικού σήματος έρχεται δύο χρόνια μετά την πώληση της Hyundai Motor στην τοπική εταιρεία Art Finance τον Δεκέμβριο του 2023.

Με την προθεσμία για την άσκηση του δικαιώματος επαναγοράς του ρωσικού εργοστασίου της —που ορίστηκε κατά τη στιγμή της πώλησης— να λήγει σε περίπου ένα μήνα, η τελική απόφαση τραβάει το ενδιαφέρον.

Εάν η επιλογή δεν ασκηθεί μέχρι τον Δεκέμβριο, η επαναγορά του εργοστασίου δεν θα είναι πλέον δυνατή.

Τα τοπικά μέσα ενημέρωσης και οι παράγοντες του κλάδου αναρωτιούνται εάν αυτή η καταχώριση εμπορικού σήματος αφορά απλώς την προμήθεια ανταλλακτικών ή είναι μια στρατηγική κίνηση προς την επανένταξη στην ρωσική αγορά.

Η Hyundai Motor ολοκλήρωσε το HMMR το 2010, με ετήσια παραγωγική δυναμικότητα περίπου 230.000 μονάδων. Το 2021, το εργοστάσιο παρήγαγε 234.000 ολοκληρωμένα οχήματα.

Εκείνο το έτος, η Hyundai Motor πούλησε 167.331 μονάδες και η Kia Corporation πούλησε 205.801 μονάδες στη Ρωσία, κατακτώντας μερίδια αγοράς 10% και 12,3% αντίστοιχα.

Η Kia κατέλαβε τη δεύτερη θέση και η Hyundai Motor την τρίτη στην αγορά, ακολουθώντας την κρατική μάρκα Lada της Ρωσίας.

Ωστόσο, μετά την στρατιωτική επέμβαση της Ρωσίας στην Ουκρανία τον Φεβρουάριο του 2022 και την εντατικοποίηση των οικονομικών κυρώσεων της Δύσης, η Hyundai Motor αντιμετώπισε δυσκολίες στην προμήθεια ανταλλακτικών και ανέστειλε τη λειτουργία του εργοστασίου από τον Μάρτιο του ίδιου έτους.

Η AGR Automotive Group, θυγατρική της Art Finance που εξαγόρασε την HMMR, συνέχισε να παράγει οχήματα με το εμπορικό σήμα της Hyundai, όπως το Hyundai Solaris.

Ενώ η επωνυμία έχει διατηρηθεί, η προμήθεια τεχνικών και ανταλλακτικών από την Hyundai Motor έχει διακοπεί.

Η Hyundai Motor εξετάζει προσεκτικά το ενδεχόμενο επιστροφής.

Κάποιοι εντός της εταιρείας υποστηρίζουν τη διατήρηση μακροπρόθεσμης παρουσίας στη Ρωσία, ενώ άλλοι πιστεύουν ότι η επανείσοδος στην αγορά θα ήταν δύσκολη.

Ακόμα κι αν η Hyundai Motor αποφασίσει να αγοράσει πίσω το εργοστάσιο, οι μελλοντικές δραστηριότητες θα μπορούσαν να επηρεαστούν σε μεγάλο βαθμό από την έγκριση της ρωσικής κυβέρνησης και τις πολιτικές συνθήκες.

Ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι η καταχώριση εμπορικού σήματος αφορά περισσότερο τη συνεχή εξυπηρέτηση πελατών παρά μια πλήρη επαναφορά.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.