
Μια ιαπωνική εταιρεία παγωτών δημοσίευσε μια διαφήμιση, για να ζητήσει συγγνώμη από το κοινό επειδή αύξησε την τιμή των διάσημων παγωτών της από 60 σε 70 γιεν, δηλαδή διαφορά έξι σεντ, για πρώτη φορά στα τελευταία 25 χρόνια.
Η Akagi Nyugyo, μια μάρκα δημοφιλής σε εκατομμύρια μαθητές της Ιαπωνίας, αύξησε την τιμή των παγωτών της, GariGarikun, την Παρασκευή, μετά από χρόνια αποπληθωρισμού και πτώσης των τιμών στην χώρα.
Φοβούμενη την αντίδραση του κοινού, η εταιρεία προχώρησε στη δημοσιοποίηση μιας διαφήμισης ζητώντας συγγνώμη από το κοινό. Η διαφήμιση προβλήθηκε σε εθνικά τηλεοπτικά κανάλια την Παρασκευή και το Σάββατο, ενώ έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 900.000 προβολές στο YouTube.
Δείτε το βίντεο:
Japanese ice cream maker Akagi Nyugyo aired a one-minute ad apologizing for raising its famous ice pops’ price from 60 to 70 yen the first increase in 25 years.
There were no actors, the video featured the chairman and company officers
— Science girl (@gunsnrosesgirl3) October 10, 2025
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.