ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Μόνο τα πυρηνικά εργοστάσια έλειπαν από αυτήν την χώρα...
prodeals

Νέο σκάνδαλο για την Boeing: «Μαϊμού» τιτάνιο από την Κίνα στα σημεία στήριξης των κινητήρων του Β 787!

Και η Airbus θύμα του ελαττωματικού τιτανίου από την Κίνα

Νέο σκάνδαλο για την Boeing: «Μαϊμού» τιτάνιο από την Κίνα  στα σημεία στήριξης των κινητήρων του Β 787!

Η Boeing δεν είναι πλέον το καμάρι της αμερικανικήςαεροναυπηγικ΄’η βιομηχανίας. Ο κατασκευαστής αεροσκαφών  είναι γεμάτος με τόσα προβλήματα που είναι αδύνατο να παρακολουθήσει κανείς. Χθες, η αμερικανική ΥΠΑ η FAA ανακοίνωσε μια έρευνα (ακόμα μια…) για το 737 Max 8 που αντιμετώπισε ένα νέο πρόβλημα κατά τη διάρκεια μιας πτήσης πριν από αρκετές εβδομάδες.

Τώρα, μια αναφορά από τους New York Times αποκαλύπτει ότι ορισμένα αεροσκάφη Boeing αλλά και της Airbus είναι κατασκευασμένα με «ελαττωματικό  τιτάνιο».

Ορισμένα πρόσφατα κατασκευασμένα αεροσκάφη Boeing και Airbus έχουν εξαρτήματα κατασκευασμένα από τιτάνιο που πωλήθηκε  με  πλαστά έγγραφα που επαληθεύουν την αυθεντικότητα ή όχι του υλικού, σύμφωνα με έναν προμηθευτή των κατασκευαστών αεροπλάνων, εγείροντας ανησυχίες για τη δομική ακεραιότητα αυτών των αεροσκαφών.

Τα παραποιημένα έγγραφα ερευνώνται από την Spirit AeroSystems, η οποία προμηθεύει ατράκτους για το Boeing και πτέρυγες  για την Airbus, καθώς και την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Η έρευνα έρχεται αφού ένας προμηθευτής ανταλλακτικών βρήκε μικρές τρύπες στο υλικό από διάβρωση.

Τα αεροπλάνα που περιελάμβαναν εξαρτήματα κατασκευασμένα με το υλικό κατασκευάστηκαν μεταξύ 2019 και 2023, ανάμεσά τους είναι αεροσκάφη όπως τα Boeing 737 Max και 787 Dreamliner καθώς και Airbus A320, σύμφωνα με τρία άτομα που γνωρίζουν το θέμα και μίλησαν υπό τον όρο της ανωνυμίας. Δεν είναι σαφές πόσα από αυτά τα αεροπλάνα βρίσκονται σε υπηρεσία ή σε ποιες αεροπορικές εταιρείες τα διαθέτουν.

Ο κατασκευαστής ατράκτου Spirit διερευνά την πηγή του τιτανίου και εάν το μέταλλο πληροί τα πρότυπα της αεροπορίας.

Το μεγάλο ερώτημα είναι εάν το μέταλλο που χρησιμοποιείται σε κρίσιμα μέρη του πλαισίου του αεροσκάφους είναι δομικά ακέραιο  ώστε να διαρκέσει την προβλεπόμενη διάρκεια ζωής. Εάν το μέταλλο ελεγχθεί και βρεθεί ότι είναι κάτω από τις προδιαγραφές, τα εξαρτήματα πρέπει να αφαιρεθούν και να αντικατασταθούν.

 «Πρόκειται για έγγραφα που έχουν παραποιηθεί, πλαστογραφηθεί και πλαστογραφηθεί», είπε ο Joe Buccino, εκπρόσωπος του Spirit, στους NYT, προσθέτοντας:

«Μόλις συνειδητοποιήσαμε ότι το πλαστό τιτάνιο μπήκε στην αλυσίδα εφοδιασμού, περιλάβαμε αμέσως όλα τα ύποπτα εξαρτήματα για να προσδιορίσουμε το εύρος της ζημιάς».

Σύμφωνα με αξιωματούχους της  Spirit, ελαττωματικό  τιτάνιο χρησιμοποιήθηκε στις πόρτες εισόδου επιβατών, στις πόρτες φορτίου και σε ένα εξάρτημα που συνδέει τους θύλακες των κινητήρων  με τις πτέρυγες  για τα 787 Dreamliner. Τα επηρεαζόμενα μέρη του 737 Max και του Airbus A220 περιλαμβάνουν τις θερμικές ασπίδες των κινητήρων.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.