Αχ, βρε Κίμπερλι, τη ζωή σου να΄χα! Λούσα, βόλτες, μπουζούκια και μερικά εκατομμύρια ιθαγενείς στα πόδια σου...

Credia Bank: Η νέα τραπεζική εμπειρία είναι γεγονός – Άνοιξε στο Κολωνάκι το πρώτο κατάστημα

Προήλθε από την συγχώνευση Τράπεζας Αττικής και Παγκρήτιας Τράπεζας

Credia Bank: Η νέα τραπεζική εμπειρία είναι γεγονός – Άνοιξε στο Κολωνάκι το πρώτο κατάστημα

Tο πρώτο της Τραπεζικό Κατάστημα Νέας Εμπειρίας στην οδό Σκουφά 3 στο Κολωνάκι εγκαινίασε η CrediaBank, παρουσιάζοντας στην Ελλάδα ένα νέο, πρωτοποριακό concept με έμπνευση, καινοτομία και στο επίκεντρο, τον άνθρωπο.

Το νέο concept καταστημάτων αποτελεί μέρος της νέας εκκίνησης της Τράπεζας και εκφράζει στην πράξη το όραμά της. Μια αναβαθμισμένη εμπειρία, προσβάσιμη σε όλους, που θέτει σε προτεραιότητα την προσωποποιημένη επαφή με τον πελάτη, με ανθρώπινη προσέγγιση και χρήση της τεχνολογίας.

Αυτό το νέο concept, έρχεται για να συμπληρώσει την ανθρωποκεντρική προσέγγιση που ήδη εφαρμόζεται στα καταστήματα της CrediaBank: οι πόρτες είναι ανοικτές χωρίς ραντεβού, με ταμεία που λειτουργούν όλη την ημέρα, για άμεση εξυπηρέτηση οποιαδήποτε στιγμή.

Ο νέος σχεδιασμός των καταστημάτων προωθεί την ανθρώπινη επαφή στους χώρους ταμειακών συναλλαγών που φέρνουν τους ανθρώπους της Τράπεζας και τους πελάτες στο ίδιο επίπεδο οπτικής επαφής. Η Τράπεζα εξελίσσεται σε έναν φιλόξενο χώρο συνεργασίας και αλληλεπίδρασης με σεβασμό και ενσυναίσθηση.

Τα νέα καταστήματα διαθέτουν χώρους και υποδομές για να ικανοποιήσουν διαφορετικές ανάγκες όπως σημεία αυτόματης ψηφιακής εξυπηρέτησης* και αίθουσες συναντήσεων για συζητήσεις με τους συμβούλους της Τράπεζας, που απαιτούν διακριτικότητα, καθώς και άνετα καθίσματα, χαμηλά διαχωριστικά, ζεστά και ζωντανά χρώματα, που αναδεικνύουν ένα φιλόξενο περιβάλλον.

CrediaBank

Το εξωτερικό του νέου καταστήματος της CrediaBank στη Σκουφά © CrediaBank

Βασικός γνώμονας για τον σχεδιασμό των καταστημάτων είναι η προσβασιμότητα για όλους. Τα καταστήματα Νέας Εμπειρίας της CrediaBank έχουν σχεδιαστεί σε συνεργασία με εξειδικευμένους συμβούλους, ώστε να εξυπηρετούν και να διευκολύνουν τις συναλλαγές όλων, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων που αντιμετωπίζουν δυσκολίες όρασης, ακοής, κινητικότητας ή ατόμων  στο φάσμα του αυτισμού, αξιοποιώντας την τεχνολογία και ειδικές υποδομές.

Η τεχνολογία υποστηρίζει την ανθρώπινη εμπειρία εξυπηρέτησης, επιταχύνοντας και απλοποιώντας τις συναλλαγές. Από το προσωπικό καλωσόρισμα του πελάτη στην είσοδο του καταστήματος, έως τα σημεία αυτόματης ψηφιακής εξυπηρέτησης, κάθε συναλλαγή γίνεται απρόσκοπτα, με τη σιγουριά ότι υπάρχει πάντα ένα στέλεχος της Τράπεζας για να υποστηρίξει τον πελάτη.

Με το βλέμμα στο μέλλον, τα νέα καταστήματα έχουν σχεδιαστεί με προσανατολισμό στη βιώσιμη ανάπτυξη, αποτυπώνοντας στην πράξη τον σεβασμό της Τράπεζας προς το περιβάλλον και τις τοπικές κοινωνίες.

Πέρα από τις υποδομές, οι χώροι αποπνέουν φιλοξενία: Κεράσματα και καφές για τους επισκέπτες, χώροι αναμονής για παιδιά και κατοικίδια προσφέρονται αποκλειστικά για την άνεση των επισκεπτών των καταστημάτων.

CrediaBank

Το εσωτερικό του νέου καταστήματος της CrediaBank στη Σκουφά © CrediaBank

Με αφορμή την έναρξη λειτουργίας του πρώτου νέου καταστήματος η Διευθύνουσα Σύμβουλος της CrediaBank κυρία Ελένη Βρεττού, δήλωσε: «Η CrediaBank βρίσκεται σε μια νέα εκκίνηση. Κάθε νέα αρχή έχει προκλήσεις, όπως αυτές που διαχειριστήκαμε πρόσφατα ολοκληρώνοντας τη λειτουργική μας ενοποίηση, αλλά και μοναδικές ευκαιρίες, όπως αυτή, όπου επαναπροσδιορίζουμε τη σχέση Τράπεζας – πελάτη επιστρέφοντας στη βασική παράμετρο: την ανθρώπινη επαφή, την αμεσότητα, τη σχέση εμπιστοσύνης. Παρουσιάζουμε πρώτοι στην Ελλάδα ένα νέο concept καταστήματος που έχει στο επίκεντρο τον πελάτη δίνοντας προτεραιότητα στη δική του ευκολία και την καλύτερή του εξυπηρέτηση. Το νέο κατάστημα αποτυπώνει τη φιλοσοφία μας να ισορροπούμε τις ψηφιακές εφαρμογές και τις αναβαθμισμένες υπηρεσίες με την άμεση, δια ζώσης συνεργασία και εξυπηρέτηση, έχοντας ως οδηγό πάντα τις ανάγκες του πελάτη μας. Για εμάς, το νέο μας κατάστημα στη Σκουφά, είναι η αρχή της νέας μας ιστορίας, όπου ο κάθε πελάτης μας είναι ευπρόσδεκτος, όπου ο κάθε πελάτης μας είναι σημαντικός.»

Ο Γενικός Διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής και Διαχείρισης Περιουσίας της CrediaBank, κ. Στυλιανός Ηλιάδης,  σημείωσε: «Με το νέο concept καταστημάτων που παρουσιάζουμε δημιουργούμε το τραπεζικό «σπίτι» των πελατών μας για το μέλλον. Αναβαθμίζουμε την καθημερινή εμπειρία, αξιοποιώντας την τεχνολογία και προσωποποιώντας την εξυπηρέτηση. Σεβασμός και προσβασιμότητα για όλους, αξία στον άνθρωπο και τις ανάγκες του. Σε έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία, έχουμε ως οδηγό την προσοχή στον άνθρωπο. Τα νέα μας καταστήματα φέρνουν στη ζωή το όραμα της CrediaBank.».

Στην τελετή εγκαινίων του καταστήματος της CrediaBank στο Κολωνάκι παραβρέθηκαν ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης, κύριος Κωστής Χατζηδάκης, ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών, κύριος Κυριάκος Πιερρακάκης, ο Υπουργός Υγείας, κύριος Άδωνις Γεωργιάδης, ο Υπουργός Ανάπτυξης, κύριος Τάκης Θεοδωρικάκος, ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος, κύριος Γιάννης Στουρνάρας, μεταξύ άλλων.

Ελένη Βρεττού και Άδωνις Γεωργιάδης © CrediaBank

Ελένη Βρεττού και Άδωνις Γεωργιάδης © CrediaBank

Το κατάστημα στην οδό Σκουφά αποτελεί το πρώτο κατάστημα της CrediaBank στην Αττική με τo νέο concept. Θα ακολουθήσουν τα καταστήματα της Πανεπιστημίου και του Χαλανδρίου, καθώς και καταστήματα στην Κρήτη και τη Θεσσαλονίκη, με στόχο το σύνολο των καταστημάτων της Τράπεζας να έχει ανακαινιστεί έως τα τέλη του 2026.

Τα καταστήματα αυτά αποτελούν τα πρότυπα καταστήματα της CrediaBank και εκφράζουν έμπρακτα το όραμα της Τράπεζας για μια αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης από την πόρτα έως το ταμείο, αναδεικνύοντας την ευελιξία και την πελατοκεντρική κουλτούρα της Τράπεζας, με τον άνθρωπο στην καρδιά της λειτουργίας της.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.