ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Στην Ελλάδα ότι πιο μεγάλο είναι το έγκλημα, τόσο πιο μικρή είναι η τιμωρία - Τι, όχι;

Ούτε για σουβλάκι – Το ενεργειακό στέλνει τις επιχειρήσεις στα «λουκέτα»

Στη Αττική το... αγαπημένο φαγητό των Ελλήνων, το τυλιχτό σουβλάκι, πωλείται πλέον από 3 έως 3,60 ευρώ

Ούτε για σουβλάκι – Το ενεργειακό στέλνει τις επιχειρήσεις στα «λουκέτα»

Η «έκρηξη» τιμών λόγω της ενεργειακής κρίσης στις πρώτες ύλες, τρομάζει τους ιδιοκτήτες σουβλατζίδικων, οι οποίοι φοβούνται ακόμα και για λουκέτα στα καταστήματά τους.

Ο πρόεδρος των ψητοπωλών Αττικής, Νίκος Αγγελουσούλης, εξήγησε ότι οι επιχειρήσεις πιέζονται ασφυκτικά από την αύξηση του λειτουργικού τους κόστους και οδηγούνται αναπόφευκτα σε αυξήσεις στην τιμή στο σουβλάκι.

Στη Αττική το… παραδοσιακά αγαπημένο φαγητό των Ελλήνων, το τυλιχτό σουβλάκι, πωλείται πλέον από 3 έως 3,60 ευρώ.

Όπως μάλιστα ο ίδιος εκτιμά, περιθώρια για νέες αυξήσεις δεν υπάρχουν καθώς σε αυτή την περίπτωση δεν θα μιλάμε για ένα προσιτό προϊόν όπως είναι στη συνείδηση των καταναλωτών το σουβλάκι.

Από την άλλη πλευρά ωστόσο, οι επιχειρήσεις έχουν μετακυλήσει μόνο μέρος του αυξημένου κόστους στην τελική τιμή και συνεχίζουν να λειτουργούν υπό ασφυκτικές συνθήκες προσπαθώντας παράλληλα να είναι συνεπείς σε όλες τις υποχρεώσεις τους. Κάτι που όπως σημειώνει ο πρόεδρος των ψητοπωλών Αττικής μοιάζει αυτή τη στιγμή αδύνατο να επιτευχθεί.

Παράλληλα οι ανατιμήσεις σε κρέας, έλαια, άλευρα ακόμη και στα υλικά συσκευασίας δεν έχουν τέλος, σε συνδυασμό βεβαίως και με το αυξημένο ενεργειακό κόστος που αποτελεί το μείζον πρόβλημα για τις επιχειρήσεις, που είναι ιδιαίτερα ενεργοβόρες.

Παραμένουν οι πελάτες, μειώνουν τις παραγγελίες

Μετά το καλοκαίρι η κίνηση στα σουβλατζίδικα χαρακτηρίζεται από τον πρόεδρο των ψητοπωλών Αττικής ως «μουδιασμένη» και ενώ την άνοιξη η πτώση στην κατανάλωση είχε φτάσει περί το 15%.

Τα σουβλατζίδικα πάντως δεν έχουν «χάσει» τους πελάτες τους, ωστόσο εκείνοι έχουν «προσαρμοστεί» πλέον στα νέα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί.

Κάνουν δηλαδή μικρότερες παραγγελίες ή επισκέπτονται λιγότερα συχνά τα καταστήματα.

Ο κ. Αγγελουσούλης τέλος εξηγεί ότι δεν αποτελεί λύση για τους επαγγελματίες να προχωρήσουν ούτε σε περιορισμό της ποσότητας της μερίδας που προσφέρουν, ούτε να μειώσουν την ποιότητα του προϊόντος τους.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

«Σε αυτές τις περιπτώσεις, θα το βρουν μπροστά τους» επισημαίνει χαρακτηριστικά.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.