Σοκάρει 28χρονη: Έκανα το Pfizer και με τσάκισε – Εκλιπαρεί για βοήθεια από το κρεβάτι του νοσοκομείου (βίντεο)

«Δεν θα σωπάσω - Είμαι τραυματισμένη από το εμβόλιο»

Σοκάρει 28χρονη: Έκανα το Pfizer και με τσάκισε – Εκλιπαρεί για βοήθεια από το κρεβάτι του νοσοκομείου (βίντεο)

Μια συγκλονιστική ανάρτηση έκανε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μια 28χρονη Βρετανία, η οποία διαλύθηκε μετά την πρώτη δόση του εμβολίου της Pfizer για τον κορωνοϊό.

Πλάνα που δημοσιεύτηκαν στο Instagram δείχνουν την επιχειρηματία και ζωγράφο Katrina Hermez σε νοσοκομειακό κρεβάτι να υποφέρει από επιληπτική κρίση, μόνο μία από τις πολλές παρενέργειες μετά από μια ένεση mRNA.

Η ίδια αναφέρει πως λυπάται που πείστηκε να κάνει το εμβόλιο, αφού υπέστη σημαντικές παρενέργειες που ξεκινούν πέντε ημέρες μετά την πρώτη της ένεση στις 27 Ιουνίου 2021.

«Στις 27 Ιουνίου 2021 πήρα την απόφαση, όπως εκατομμύρια άλλοι άνθρωποι, να κάνω το Pf?zer ? γιατί πίστευα, (όπως μην ξεχνάτε…μας είπαν) αυτό θα προστάτευε εμάς και τους ανθρώπους γύρω μας. Τώρα είναι ένα αποδεδειγμένο ψέμα», έγραψε στη λεζάντα που συνόδευε την ανάρτησή της, χρησιμοποιώντας emojis για να παρακάμψει τους λογοκριτές, όπως σχολιάζουν ρεπορτάζ.

Η Hermez, η οποία λέει ότι συνήθιζε να «τρέχει σχεδόν καθημερινά» πριν χρειαστεί αναπηρικό καροτσάκι και βοήθεια για να περπατήσει, λέει ότι την παραμελούν οι γιατροί, καθώς φοβούνται να αποδώσουν την ασθένειά της στο τρύπημα.

«Έφτασα σε ένα σημείο σε αυτό το βάσανο όπου δεν με νοιάζει τι ιατρική επιστήμη έχετε διαβάσει στο Google, ποιο βιβλίο ξέρετε, ποιο ιατρείο έχει ορίσει αυτή την ατζέντα ή ποιο κανάλι ειδήσεων έχετε παρακολουθήσει… Με παραμελούν οι επαγγελματίες γιατροί που φοβούνται να χάσουν τη δουλειά τους», λέει προσθέτοντας: «Είμαι v ? τραυματισμένη».

Συνεχίζει:

«5 μέρες μετά άρχισαν τα συμπτώματα τραυματισμού μου και έχουν φτάσει πλέον σε…

-Χρήση αναπηρικού αμαξιδίου
– 10 επεισόδια προσωρινής παράλυσης που διαρκεί ώρες έως μέρες.
– Παροδική αμνησία
– 3 τύποι μη επιληπτικών κρίσεων
– Ημικρανίες
– Ομαδικές κεφαλαλγίες
– Πόνος στις αρθρώσεις
– Νευραλγία
– Καρφίτσες – Πόνος καύσου
σε όλο το σώμα
– Πόνοι στο στήθος κάθε δεύτερη μέρα
– Ευαισθησία στον θόρυβο
– Ευαισθησία στο φως
– Ευαισθησία στο δέρμα
– Σοβαρή σύγχυση
– Σοβαρή ζάλη
– Βούισμα στα αυτιά
– Ομιλία / τραύλισμα, μπερδεμένος, επαναλαμβανόμενες λέξεις
– Αίσθημα παλμών
– Διάσπαση
– Αίμα στα αυτιά μου
– Μαύρες πληγές στα τοιχώματα του στόματος
– Διαλείπουσα απώλεια ακοής
– Θολή όραση
– Μυϊκή δυσκαμψία
– Εξανθήματα
– Εξαιρετική εξάντληση

Αυτό δεν είναι c-vid
Δεν είναι πολύ c-vid
Αυτός είναι ένας άμεσος τραυματισμός από το Pf?zer»

«Δεν θα σωπάσω. Είμαι τραυματισμένη από το V?», προσθέτει.

Δείτε το βίντεο, προσοχή σκληρές εικόνες:

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.