ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

Ζημιά 25 εκατ.ευρώ και μπαράζ ακυρώσεων στην Ryanair

Ζημιά 25 εκατ.ευρώ και μπαράζ ακυρώσεων στην Ryanair

Η ζημιά για τη Ryanair εκτιμάται ότι θα φθάσει τα 25 εκατ. ευρώ, πέρα ασφαλώς από το πλήγμα στη φήμη της ενώ οι ακυρωθείσες πτήσεις αναλογούν μόλις στο 2% των ημερήσιων δρομολογίων της…

Στον αέρα τινάχθηκε το πρόγραμμα πτήσεων της μεγάλης εταιρείας χαμηλού κόστους στα τέλη του εφετινού καλοκαιριού. Περίπου 400.000 επιβάτες έμειναν με τα εισιτήρια στα χέρια μετά από απόφαση της εταιρείας να ακυρώσει περί τις 2.100 πτήσεις ως τα τέλη Οκτωβρίου.

Η ζημιά για τη Ryanair εκτιμάται ότι θα φθάσει τα 25 εκατ. ευρώ, πέρα ασφαλώς από το πλήγμα στη φήμη της. Το ότι η εδρεύουσα στο Δουβλίνο εταιρεία δεν έχει πληρώματα για να πετάξουν τα αεροσκάφη της είναι γεγονός. Το αποδεικνύουν τα σχέδιά της να προσφέρει μπόνους στα πληρώματα του κόκπιτ για να εργαστούν τις ημέρες των ρεπό τους. Το αποδεικνύουν επίσης οι πληροφορίες που μετέδωσαν τις ημέρες αυτές τα ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία, σύμφωνα με τις οποίες η Ryanair σχεδιάζει να δαπανήσει 30 εκατ. ευρώ για να προσλάβει προσωπικό.

Ενώ οι ακυρωθείσες πτήσεις αναλογούν μόλις στο 2% των ημερήσιων δρομολογίων της Ryanair, το όλο πρόβλημα θα είχε αποφευχθεί αν η εταιρεία δεν είχε τόσο επιθετικό μάνατζμεντ, επισημαίνει σε ρεπορτάζ του το Bloomberg.

Στην Ιρλανδία, όπως και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ισχύουν αυστηροί κανονισμοί ασφαλείας, που καθορίζουν επακριβώς μεταξύ άλλων και τον ανώτατο αριθμό των ωρών απασχόλησης και των ωρών ανάπαυσης των ιπταμένων, είτε στο κόκπιτ είτε στην καμπίνα επιβατών. Η Ryanair προσέφερε στους πιλότους της 12.000 λίρες για να μην πάρουν την ετήσια άδειά τους, με σκοπό να αποφευχθούν επιπλέον ακυρώσεις πτήσεων.

Ένα μεγάλο τμήμα αυτών ωστόσο απέρριψε την πρόταση αυτή, αρνούμενο να δουλέψει υπερωρίες και να πληρωθεί περισσότερα χρήματα. Συγκεκριμένα, αντιπρόσωποι από 14 βάσεις της αεροπορικής στην Ευρώπη, έστειλαν επιστολή στην Ryanair ότι δεν ενθουσιάστηκαν από αυτή την κίνηση των 12.000 ευρώ για τους πιλότους και 6.000 για τους πρώτους αξιωματικούς μπόνους, και πως θέλουν καινούρια συμβόλαια καθώς επίσης και καλύτερες συνθήκες εργασίας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Οι ειδικοί εκτιμούν συνολικά ότι η Ryanair προσπαθεί να εκμεταλλευθεί στο έπακρον τις μεταφορικές δυνατότητές της. Κάτι το λογικό και θεμιτό, που όπως αποδείκτηκε εμπεριέχει τον κίνδυνο να εκτίθεται κάποιες φορές η εταιρεία ως αφερέγγυα και ανακριβής.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.