ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Για να μην έχεις τύψεις: Nα τι μπορείς και τι δεν μπορείς να πάρεις από το δωμάτιο του ξενοδοχείου σου φεύγοντας

Συνήθως, οτιδήποτε φέρει το όνομα ή το λογότυπο του ξενοδοχείου μπορεί να το παίρνετε ελεύθερα

Για να μην έχεις τύψεις: Nα τι μπορείς και τι δεν μπορείς να πάρεις από το δωμάτιο του ξενοδοχείου σου φεύγοντας

Όποιος έχει μείνει ποτέ σε ξενοδοχείο είχε το χρόνο να σκεφτεί αν θα ήταν καλή ιδέα ή όχι να πάρει για τον εαυτό του ορισμένα αντικείμενα του δωματίου του.

Οι πολυτελείς, πετσέτες μπάνιου θα φαίνονταν υπέροχες και στο μπάνιο σας, ή τα στυλό στο γραφειάκι θα ήταν τέλεια για τη τσάντα σας.

Σύμφωνα με το Reader’s Digest κάποια αντικείμενα δεν είναι τόσο δύσκολο στην αντικατάσταση και πολλά ξενοδοχεία στην πραγματικότητα υποστηρίζουν να παίρνετε κάποια πράγματα στο σπίτι ως ενθύμιο της διαμονής σας.

Συνήθως, οτιδήποτε φέρει το όνομα ή το λογότυπο του ξενοδοχείου μπορεί να το παίρνετε ελεύθερα: πράγματα όπως στυλό, στάσιμα ή σαπούνι και σαμπουάν. Μπορείτε πιθανώς να βοηθήσετε τον εαυτό σας και στις σακούλες στεγνού καθαρίσματος και τον καφέ. Τα περισσότερα από αυτά μπορούν να αντικατασταθούν με μέτριο κόστος και μπορεί να χρησιμεύσουν ως δωρεάν διαφήμιση για την επιχείρησή τους.

Τα ξενοδοχεία αποθαρρύνουν τους επισκέπτες να πάρουν πετσέτες, ρόμπες και σεντόνια, επειδή έχουν υψηλή τιμή προφανώς. Μια πετσέτα που λείπει θα θέσει εκτός λειτουργίας το Hilton; Όχι αλλά όταν είναι πολλές; Συνολικά, η κλοπή μπορεί να κοστίσει στον ξενοδοχειακό κλάδο 100 εκατομμύρια δολάρια ετησίως.

Το τι θα κάνει πραγματικά ένα ξενοδοχείο για αυτό εξαρτάται από τη διαχείριση. Ορισμένες αλυσίδες έχουν αρχίσει να αγοράζουν λευκά είδη με τεχνολογία παρακολούθησης RFID, η οποία τους επιτρέπει να παρακολουθούν πότε μια πετσέτα ή ένα σεντόνι φεύγει από το κτίριο. Είτε έτσι είτε αλλιώς, ένας επισκέπτης μπορεί να χρεωθεί για αντικείμενα που λείπουν μετά τη διαμονή του.

Αλλά θα μπορούσαν πραγματικά να σας μηνύσουν για κλοπή; Είναι σχεδόν απίθανο. Τα ξενοδοχεία θέλουν τη φήμη της καλής εξυπηρέτησης πελατών. Όμως μπορεί να φάτε πόρτα, από όλα τα ξενοδοχεία!

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τα τελευταία χρόνια, αλυσίδες ξενοδοχείων μοιράζονται αυτές τις πληροφορίες μεταξύ τους, πράγμα που σημαίνει ότι μια ληστεία πετσέτας σε ένα Holiday Inn θα μπορούσε, θεωρητικά, να σας αποκλείσει από ένα Best Western.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.